برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مصرف برق صنایع و کشاورزی در شرکت برق استان

با حمایت های بی شائبه مدیرعامل شرکت کارگاه آموزشی برای صنایع و کشاورزان را در سطح استان برای تمامی این قشر از مشترکین طی یک ماه گذشته انجام گردید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،فریدون خودنیا مدیر عامل شرکت طی سخنان مبسوطی اهمیت و جایگاه برق و اهمیت صنعتگران و کشاورزان را در همکاری با شرکت توزیع تشریح نمودند.

مدیرعامل برق لرستان در ابتدا به نقش تعیین کننده کشاورزان و صنایع اشاره کرد و گفت: این دو قشر زحمت کش و تأثیرگذار بیشترین نقش را در راستای تولید و اشتغال و مهمتر از آن موضوع مهم خودکفایی که زیر بنایی اقتصاد مقاومتی است ایفا می کنند.

مهندس خودنیا ابراز داشت: اصولأ همه دولت ها در جهت تقویت این دو قشر تمام توان خود را بکار بسته تا بتوانند به مرز خودکفایی و تولید و اشتغال برسند که در این خصوص دولت محترم جمهوری اسلامی بیشترین امتیازات را برای کشاورزان و صنایع مدنظر قرار داده که مصداق بارز آن تأکید مقام عظمای ولایت و مرجعیت بر حمایت از تولید داخل می باشد که می فرمایند تا زمانیکه کالایی در داخل کشور تولید و عرضه می گردد، هیچ کس حق واردات آن نوع کالا را از کشورهای خارجی ندارد و حمایت از تولید داخل برای ما یک اصل است و باید به آن پایبند بود.

وی توجه به عملکرد مثبت وزارت نیرو و شرکت توانیر در تولید انرژی و گستردگی دامنه فعالیت این صنعت پایه و مادر در سراسر کشور حتی اقصی نقاط دور افتاده اهمیت جایگاه این انرژی پاک را تشریح و از کشاورزان عزیز و صنعتگران گرامی مدیریت های توزیع یک و دو خرم آباد درخواست همکاری داشته و نتیجه این همکاری را یک معامله برد برد برای طرفین دانستند.

مهندس خودنیا اظهار داشت: ما در سال گذشته در بین شرکت های توزیع کشور در گروه خود مقام اول جلب همکاری کشاورزان و صنایع را کسب نموده و در این زمینه بیش از 11 میلیارد ریال تخفیفات ویژه نتیجه همکاری های دوطرفه اعلام نمودند.

ایشان با توجه به رشد روزافزون صنعت و کشاورزی و همچنین پیشرفت تکنولوژی در کشور ابراز داشت: طبیعتأ هر چه این قابلیت ها افزایش یابند به تبع آن می بایست تولید انرژی نیز افزایش یابد که واقعیتأ باید اذعان داشت هزینه تولید انرژی بسیار بالا و به آسانی تأمین نمی شود.

مدیرعامل برق لرستان در ادامه هدف از تشکیل اینگونه جلسات کارگاهی را رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان نمودند و اظهار داشتند: که رهبر عظیم الشأن انقلاب این موضوع را با جدیت مطرح و پیگیری می نمایند.

مهندس خودنیا گفت: موضوع مدیریت مصرف یک مقوله عادی نیست زیرا وزارت نیرو در هر دو بخش برق و آب سرمایه گذاری های کلانی را جهت فرهنگ سازی و نهادینه نمودن مدیریت مصرف در سطح کشور متحمل گشته و انتظار میرود که عزیزان کشاورز و صنعتگر ما را در این زمینه یاری نمایند.

وی در پایان گفت: هدف از مدیریت مصرف بدین معنا نیست که مشترکین مصرف نداشته باشند بلکه خواست شرکت این است که رفتار مصرفی مشترکین در همه بخش ها تغییر کند علی الخصوص در زمان اوج بار که بیشترین مصرف در سطح کشور اتفاق می افتد و تمام هدف ما کاهش مصرف در این بازه زمانی است

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =