ایسنا نوشت:

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: کار زیادی باقی مانده است، اما به کار برای سرزمین دلیران افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در کنفرانس بازنگری معاهده ان‌پی‌تی به آمریکا سفر کرده بود پیش از بازگشت به ایران در صفحه توییتر خود نوشت : پس از یک هفته شلوغ در حال بازگشت به وطن هستیم.

ظریف در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 نوشت : کار زیادی باقی مانده است اما کار کردن برای این سرزمین زیبای دلیران همواره موجب افتخار و خرسندی من بوده است.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در سفر خود به نیویورک با جان کری همتای آمریکایی‌اش دیدار و درخصوص مذاکرات هسته‌ای گفت‌وگو کرد.

وی روز دوشنبه نیز در پیام دیگری در صفحه‌ توییتر خود با بیان اینکه مذاکرات ادامه دارد نوشته بود : هنوز پرانتزهای زیادی در متن توافق نهایی باقی‌مانده اما ما مصمم به پایان دادن به این بحران ساختگی هستیم.

دور بعدی مذاکرات هسته‌ای قرار است سه شنبه هفته آینده 22 اردیبهشت ماه با حضور معاونان وزیر امور خارجه کشورمان در وین پایتخت اتریش از سر گرفته شود. همچنین قرار است مدیران سیاسی گروه 1+5 نیز به این مذاکرات بپیوندند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    7 1
    تو قلب ما جا داری. دوستت داریم ظریف. چه به توافق برسی و چه نرسی. می دونم برای حق ما چقدر تلاش می کنی.
  • بی نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    1 2
    اقای ظریف مواظب باش بازرسی هه جانبه از هر مکانی رو قبول نکنی نتیجه اش این می شه که از همه چیز سر در میارن و بعد با یک اتهام واهی دو باره تحریم و یا حتی حمله در اون صورت هم شکست حتمییه وقتی جیک و پوکمون رو بدونن
    • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
      1 0
      این سفارش شما به آقای دکتر ظریف یه خورده توهین آمیزه .میدونی چرا؟؟؟ اول اینکه ، تو میدونی، ولی مرد شماره یک ذستگاه دیپلماسی کشور نمیدونه؟؟؟؟ دوم اینکه ، میگه "افتخار به سرزمین دلیران " یعنی یک ملت مقاوم و دلیر رو پشتوانه خودش میدونه بعد تو برای این ملت واین سرزمین شکست حتمی قائل میشی؟؟؟؟