۰ نفر
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
رفع مشکلات مردمی اولویت شهرداری باشد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برخی از مشکلات ساکنین منطقه 12 شهرداری کرج خواستار توجه شهرداری در راستای مرتفع نمودن این مشکلات شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، محمد نبیونی با اشاره به بازدید بعمل آمده توسط اعضای شورای شهر و مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از این منطقه، گفت: ساکنین منطقه 12 با تسلیم نامه ای، خواستار توجه مسئولین مدیریت شهری به مشکلاتشان شدند.
نبیونی تشریح کرد: احداث جاده قزلحصار و بلوار امیر کبیر، عدم وجود پل عابر پیاده جهت تردد دانش آموزان و جانبازان و سالخوردگان از عرض این بلوار و نگرانی خانواده ها از این موضوع، عدم وجود سرانه فضای سبز کافی و فضای تفریحی در منطقه، به ویژه برای بانوان، کمبود مراکز مذهبی و مسجد، با توجه به جمعیت بالای این منطقه برخی از مشکلاتی بود که در بازدید بعمل آمده توسط اهالی مطرح شد.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: تردد کامیون های حمل زباله که بدون پوشش، به دفع زباله از این مسیر تردد می نمایند، معضل دیگری است که گریبانگیر اهالی این منطقه شده است و آلودگی های ناشی از زباله ها، سلامت ساکنین، به ویژه جانبازان و سالمندان را با خطر مواجه کرده است.
این مسئول افزود: تکمیل پروژه نهر سیاه جوی، یکی دیگر از درخواست های معقولِ اهالی این منطقه بود که به لحاظِ تبعاتی نظیرِ افزایش آلودگی های زیست محیطی، نیاز به توجه جدی دارد.
وی خاطر نشان شد: درخواست احداث کمربندی در بلوار ارم به سمت مرکز پسماند، جهت تردد کامیون های سنگین، دیگر درخواستی است که ساکنین منطقه 12، خواستار اجرای آن از سوی شهرداری کرج بودند و این موضوعات به منطقه 12 شهرداری ارسال شده است که نیازمند پیگیری از سوی شهردار کرج است.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =