میزبانی سپیدرود رشت از نساجی قائم‌شهر در آخرین گام

تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین بازی از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور در یک بازی حساس و سرنوشت ساز، به مصاف نساجی قائمشهر می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : این دو تیم در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.

علیرضا وهابی افزود: بر این اساس ، مسابقه یادشده عصر روز دوشنبه هفته جاری 11 اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد و تیم سپیدرود در این بازی حساس ، میزبان تیم نساجی قائمشهر است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حساس جدول و حضور تیم سپیدرود رشت در مکان دوم رده بندی ، این تیم در صورت کسب پیروزی می تواند به لیگ برتر صعود کند. وی بیان کرد: امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند ، حریف خود را شکست دهد تا جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب کند.

تا پایان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 58 امتیاز پس از تیم پارس جنوبی جم 62 امتیازی در مکان دوم و تیم نساجی قائمشهر نیز با کسب 46 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند. در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =