۰ نفر
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
خرید و فروش ام وی ام، خودروی اقتصادی

وقتی نام ام وی ام به گوش‌مان می‌خورد، ناخودآگاه یاد ماشین‌های کوچک قورباغه‌ای شکلی می‌افتیم که سال‌ها پیش بین جوانان و به خصوص خانم‌ها از محبوبیت خوبی برخوردار بود، ماشینی که به دلیل اندازه کوچک خود و رانندگی راحت با آن خیلی زود بین افراد مختلف جامعه جایی برای خود باز کرد.

اما ام وی ام در اصل متعلق به شرکت خودروسازی چینی به نام چری است که سال ۱۹۹۷ در چین تاسیس شد و محصولاتی مانند ام وی ام ۱۱۰، ام وی ام ۵۳۰، ام وی ام ایکس ۲۲ و ... را در سبد محصولات خود دارد.

شرکت صنایع مدیران خودرو از سال ۱۳۸۱ مونتاژ ماشین‌های این کارخانه چینی را به عهده گرفته است.

این خودروی اقتصادی با قیمتی که برای فروش آن در نظر گرفته شده و هزینه لوازم یدکی آن که به نسبت برخی ماشین‌های دیگر به راحتی با قیمت مناسبی فراهم می‌شود، یکی از اتومبیل‌هایی است که این روزها بسیار در خیابان و جاده‌های ایران مشاهده می‌کنیم.

برای خرید ماشین ام وی ام ۱۱۰ و ام وی ام هاچ بک ۳۱۵ بهتر است این موارد را بدانید.

ام وی ام ۱۱۰

خودرو جمع و جوری مناسب خانم‌هاست که داخل آن هم مانند بیرون‌اش خوب است، فرمان هیدرولیک، پوشش مناسب صندلی‌ها از موارد مثبت این ماشین است. با وجود خیابان‌های شلوغ تهران و شهرهای بزرگ، ما همیشه معضل جای پارک داریم، پس اتومبیل‌های کوچکی مانند ام وی ام ۱۱۰ برای جای دادن در جای پارک بسیار مناسب است.

این خودرو کوچک و کم مصرف، فضای مناسب و جاداری در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهد. ۵ دنده دستی، پخش صوتی ام پی ۳ با قابلیت ورودی یو اس بی، کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو از جمله مشخصات ام وی ام ۱۱۰ است، سایر مشخصات این ماشین عبارتند از:

حجم و نوع موتور : 998 سی سی

  • تعداد سیلندر : 4
  • حداکثر سرعت : 150 کیلومتر در ساعت
  • حداکثر گشتاور : ۹۳ نیوتن متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه
  • حداکثر قدرت موتور : ۶۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه

ام وی ام ۱۱۰ در رنگ‌های متنوعی مانند آبی، سرمه‌ای، سفید، سبز، مشکی و ... قابل خریداری است.

ام وی ام هاچبک ۳۱۵

این مدل ماشین را این روزها زیاد در خیابان‌های کشور می‌بینید. ام وی ام هاچ‌بک ۳۱۵ فرمان هیدرولیکی، ۵ دنده دستی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سیستم صوتی با قابلیت پخش ام پی ۳ و ورودی‌های یو اس بی و AUX دارد.

سایر مشخصات ام وی ام ۳۱۵ عبارتند از :

  • حجم و نوع موتور : ۱۴۹۷ سی سی
  • تعداد سیلندر : 4
  • حداکثر سرعت : ۱۸۵ کیلومتر در ساعت
  • حداکثر گشتاور : ۱۴۰ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
  • حداکثر قدرت موتور : ۱۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه

برای خرید یا فروش ام وی ام ۳۱۵ که در رنگ‌های مختلفی مانند سفید، مشکی، قرمز و ... موجود است، می‌توانید به بخش خرید و فروش ماشین سواری و خودرو در سایت دیوار مراجعه کنید. در این بخش می‌توانید خوروی صفر یا کارکرده را با رنگ مورد علاقه خود با هزینه‌ای که مناسب شماست به راحتی پیدا کنید و یا به فروش برسانید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726397