حضرت آیت‌اله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در دیدار با شهردار کلانشهر اراک ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس تاجران در سکان‌داری و هدایت مجموعه مدیریت شهری بیان داشت: یکی از پروژه‌های اجرا شده در شهر اراک بلوار الغدیر می‌باشد که در حال حاضر به یک محل تردد امن برای شهروندان عبوری از این مسیر تبدیل شده است، لذا شهرداری می‌بایست طول این بلوار را ادامه دهد چرا که با افزایش طول مسیر شرایط توسعه ای مناسبی برای استان و شهر اراک ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی در همچنین بر ضرورت احداث ۲۰۰۰ هکتار فضای سبز در گردنه سیبک به عنوان ریه‌های تنفسی شهر اراک تاکید کرد و استفاده از شیوه‌های استاندار و مدرن آبیاری را عاملی مهم در حفظ فضای سبز برشمرد.
امام جمعه اراک در ادامه از مهندس تاجران خواست که در رسیدگی به قسمت غربی شهر(از سمت خیابان امام خمینی(ره)، رودخانه اصلی شهر تا بیمارستان امیرالمومنین (ع) تدابیر ویژه شهرسازی و عمرانی اندیشیده شود و سطح ارائه خدمات به شهر و شهروندان نیز گسترده شود.
آیت‌اله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین در ادامه رهنمودهای لازم جهت عرضه خدمات حداکثری به شهروندان و پیشرفت و توسعه روزافزون شهر اراک را به مدیران مجموعه مدیریت شهری ارائه نمود.
بیاتیان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک نیز در این دیدار در خصوص احداث فضای سبز در گردنه سیبک با توجه به تاکید امام جمعه اراک، اظهار داشت: مقدمات اجرای ۷۰۰ هکتار فضای سبز در این منطقه دیده شده و شهرداری در حال پیگیری در خصوص زمین مورد نظر جهت کاشت می‌باشد و به محض اتمام پیگری‌ها شهرداری آمادگی دارد تا در هفته درختکاری امسال این امر مهم را به انجام رساند.
مهندس تاجران شهردار کلانشهر اراک ضمن تقدیر از رهنمودهای حضرت آیت‌اله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در کمک به مدیریت شهری و ارائه خدمات به شهروندان گفت: آخر هفته آینده قطعا بازدیدی از بلوار الغدیر خواهیم داشت تا تدایبر لازم در خصوص افزایش طول مسیر بلوار را در آینده‌ای نزدیک داشته باشیم.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =