با نقشه پلیس، سارقان مسلح مجتمع های تجاری غافلگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 6 نفر از اعضای باند سارقان مسلح مجتمع تجاری حسن آباد کرج قبل از اقدام به سرقت خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "عباسعلی محمدیان" در جمع اصحاب رسانه، در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی، بامداد امروز مطلع شدند که اعضای یک باند سارقان مسلح قصد سرقت مغازه ای در یک مجتمع تجاری در کرج را دارند .
این مقام انتظامی بیان کرد: طی اقدامات پلیسی مکان مورد نظر که در منطقه حسن آباد بود شناسایی و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به منطقه اعزام و مشاهده کردند، سارقان در حال بریدن قفل های 3 باب مغازه یک مجتمع تجاری هستند .
وی گفت: سارقان به محض مشاهده ماموران بلافاصله با 3 دستگاه خودرو پژو پارس سمند و یک دستگاه خاور اقدام به فرار کردند که حین تعقیب و گریز، با شلیک گلوله یکی از آن ها مجروح و بلافاصله دستگیر و به مراکز درمانی انتقال یافت .
سردار محمدیان افزود: در ادامه تعقیب و گریز ماموران یک نفر دیگر از سارقان که با پای پیاده در حال فرار بود نیز شناسایی و دستگیر شد و 3 سرنشین خودرو سمند با توجه به تاریکی شب موفق به فرار شدند .
این مقام انتظامی اظهار داشت: با پیگیری های ماموران مشخص شد که متهمان فراری یکی از همدستان خود را که بر اثر تیر اندازی مصدوم شده بود را به بیمارستانی در کرج منقل کردند که با کمین در اطراف بیمارستان، متهمان را که به منظور بررسی وضعیت شخص تیر خورده به بیمارستان مراجعه کرده بودند را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند .
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به سابقه دار بودن متهمان گفت: تحقیقات تکمیلی در این زمینه در دست بررسی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =