شهردار منطقه مرکزی تهران: آمادگی داریم برای تمام بیمارستان‌ها همراه‌سرا بسازیم

کمبود همراه‌سرا در بیمارستان‌های منطقه مرکزی تهران باعث شده تا برخی از همراهان بیماران زبان به گلایه بگشایند. شهردار منطقه شش می‌گوید حاضر است برای تمام بیمارستان‌ها، همراه‌سرا بسازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهردار منطقه 6 با بیان اینکه تاکنون دو همراه سرا در منطقه 6 ساخته شده است گفت: این آمادگی وجود دارد تا برای سایر بیمارستان های منطقه نیز همراه سرا ساخته شود.
عظیم بابایی با بیان اینکه دو همراه سرای ایجاد شده توانسته است رضایت همراهان بیماران را تامین کند گفت: پیش از این همراهان بیماران شهرستانی دو بیمارستان شریعتی و امام خمینی برای اقامت در تهران با مشکلاتی مواجه بودند که با ساخت همراه سرا به دنبال بهبود شرایط این افراد بودیم.
او با بیان اینکه ظرفیت این دو همراه سرا بالغ بر 200نفر است، گفت: همچنین پذیرایی افراد حاضر در همراه سرا نیز با شهرداری است.
بابایی با تاکید بر آنکه حفظ حرمت افراد و تامین آرامش روانی بیماران و همراهان آن ها هدف ما است گفت: سایر بیمارستان های واقع در منطقه نیز اعم از خصوصی یا دولتی اگر نیاز به ارائه چنین خدماتی باشند آمادگی ایجاد همراه سرا برای آن ها وجود دارد.
شهردار منطقه 6 گفت: حدود 11 بیمارستان، مرکز درمانی و کلینیک تخصصی در محدوده منطقه وجود دارد که همین امر باعث می شود تا بسیاری از افراد از شهرستان‌های مختلف برای درمان به این مراکز درمانی مراجعه کنند.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =