مدیر فنی بخش شمالی خط ۶ متروی تهران در ارتباط با مصاحبه دیروز مسئولان اداره برق درباره قطع خطوط نیرو در شمال برق تهران، واکنش نشان داد و گفت حفاری این خط با کابل های برق برخوردی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آنکه مسئولان شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفتند علت قطع برق در شهران و برخی محلات شمال غرب پایتخت مربوط به حفاری های مترو بوده است (اینجا)  مهندس مزینانی مدیر بخش شمالی خط ۶ مترو در تماس با سرویس مشکلات مردم گفت: ما در خط ۶ مترو از خیابان پیامبر اعظم رد می شویم و به سمت خیابان کوهسار و بالاتر می رویم. لذا خط ۶ در محدوده شهران کارگاه ندارد و کارگاه های این خط در خیابان های کوهسار و پیامبر اعظم مستقر است و دارای ۶ کارگاه هستیم.

او در توضیح برخورد حفاری ها با خدمات عمومی شهری گفت: از اکثر کارگاه های بخش شمالی خط ۶ مترو در این ارتباط گزارش گیری کردیم. ولی گزارش داده اند چنین برخوردی صورت نگرفته است، تنها در یک کارگاه، با لوله آب برخورد جزئی داشتیم.

مزینانی درباره شکستن لوله آب در شمال غرب تهران به خاطر حفاری مترو گفت: این حوادث طبیعی است و لوله آب در برخورد صدمه جزئی دیده بود و شکسته بود که بلافاصله ترمیم شد.

او ادامه داد: این حادثه به قطع آب نرسید، زیرا بلافاصله شیر آب را بستند ولی همچنان آب در لوله جریان داشت و فقط سرعت و شدت جریان آب کم شد و همکاران ما، این لوله را مفصل زدند و تعمیر کردند تا مشکلی پیش نیاید.

اختلال در شبکه توزیع آب در تهران، دیروز هم باعث مشکلاتی در شرق پایتخت شد.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد برخی از محلات شرق تهران در شبانه روز گذشته با قطعی آب مواجه شده اند. این شرکت در اطلاعیه خود نوشت که این مشکلات به منظور انجام پاره ای عملیات آبرسانی واقع در خیابان نبرد محدوده از ساعت ٢٢ یکشنبه ۱۲ مهرماه ۹۴ تا ساعت پنج صبح دوشنبه ۱۳ مهرماه ۹۴ باعث قطعی و افت فشار آب شده است.

برپایه این گزارش، محدوده قطع آب از شمال؛ خیابان زمزم حدفاصل اتوبان افسریه تا خیابان کوثر، از جنوب؛ خیابان خاوران حدفاصل اتوبان افسریه تا فرهنگسرای خاوران، از شرق؛ اتوبان افسریه حدفاصل خیابان زمزم تا میدان بسیج و از غرب؛ خیابان کوثر بوده است. این شرکت اعلام کرده تانکرهای آبرسانی برای تامین آب شرب شهروندان در محل مستقر کرده است.

(عکس: آرشیو)

۴۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =