تماشاگران پرسپولیس اهرم تحریک هواداران استقلال شده اند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در بازی سپاهان و پرسپولیس، 75 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. این یعنی بازگشت دوباره قرمزها به ورزشگاه. حتی اگر تصور کنیم مجانی شدن طبقه دوم، روی این اتفاق تاثیرگذاشته است. حضور پرسپولیسی ها در ورزشگاه عاملی شده تا استقلالی ها هم از هواداران شان بخواهند به ورزشگاه بیایند. این روزها به صفحه شخصی هر کدام از استقلالی ها سر بزنید، چنین درخواستی از سوی بازیکنان می بییند؛ به ورزشگاه بیائید. محمد نوازی دیروز به در این باره به خبرورزشی گفت: «اگر هواداران به ورزشگاه نیایند توقع قهرمانی نداشته باشند.» حنیف عمران زاده هم در اینستاگرام خود از هواداران انتقاد کرد و گفت نباید آنها را در ورزشگاه تنها بگذارند. او دیروز هم به سایت رسمی استقلال گفت: «من سعی کردم چند خط با هواداران حرف بزنم و از آنها برای حضور در بازی امروز و ادامه مسابقات لیگ دعوت کنم. متاسفانه این روزها هوادار برای استقلال کم به ورزشگاه می آید. متاسفانه حتی با اینکه نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر نتیجه گرفتیم اما باز هم ورزشگاه خالی است.»
این اتفاقات دقیقا بعد از حضور پرسپولیسی ها در ورزشگاه افتاد و استقلالی ها قصد دارند از این شرایط به نفع خود استفاده کنند و هواداران به ورزشگاه بکشند. در همین راستا، دیروز یعقوب کریمی هافبک چپ استقلال هم با انتشار عکسی از ورزشگاه آزادی که مملو از هواداران آبی بود، به نوعی آنها را دعوت کرد تا از امروز دوباره به ورزشگاه برگردند. استقلالی ها در واقع قصد دارند با تحریک تماشاگران از قافله عقب نمانند و بتوانند هواداران پرسپولیس را اهرم کنند. البته باید دید در این راه موفق خواهند بود یا نه. استقلال امسال با وجود هفته ها صدرنشینی در لیگ برتر، میزبان تماشاگران زیادی نبوده است. حتی امید ابراهیمی هافبک دفاعی این تیم چندی قبل به خبرورزشی گفت: «جوری شده که از بازی های خارج از خانه ما استقبال بیشتری می شود. یعنی وقتی در شهرستان بازی می کنیم طرفدار بیشتر داریم چون هواداران کمی به آزادی می آیند. اگر هواداران به استادیوم بیایند شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر می شود.» خسرو حیدری هم گفته بود: «تیمی که می خواهد قهرمان شود، نیاز به هوادار دارد. وقتی ما در استادیوم خودمان بازی داریم و تماشاگر نمی آید انگار میزبان نیستیم.»
باید دید حربه جدید استقلالی ها برای کشیدن هواداران به استادیوم کارساز می شود یا نه. چشم و هم چشمی استقلال و پرسپولیسی شاید عاملی باشد که ورزشگاهها را پرتر کند و بازی های لیگ برتر را بعد از سال ها زیباتر و گرمتر. آبی ها امروز در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال اهواز هستند. این بازی البته حساسیت چندانی ندارد ولی بی شک بازی هفته آینده مقابل نفت تهران می تواند تماشاگران بیشتری را به استادیوم بکشد. 

 

 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =