نمایشگاه «باخانه‌مان» به صورت چیدمان چندرسانه‌ای با همکاری اهالی قلم و هنرمندان از رشته‌های مختلف در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه چندرسانه‌ای «باخانه‌مان» با هدف همدلی با قشر آسیب‌پذیر و بی‌خانمان، از جمعه ۱۷ آذر در فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

در این نمایشگاه که به صورت چیدمان چندرسانه‌ای با همکاری اهالی قلم و هنرمندان از رشته‌های مختلف برگزار می‌شود، عکس‌هایی از دکتر فرزانه آقاپور، كوروش اديم، پرهام بهادرانی، زهره رحمانی، نیروان رضایی، نسيم شيخ‌الاسلامی، علی‌اکبر کرمانی‌نژاد، الهام طاهرى، المیرا مجابی، عليرضا مجابی (م.آذرفر) به همراه  آثاری از بهبودیافتگان جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها و انجمن پايان كارتن خوابی اميد اصفهان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. 

آرش فاتح چیدمان نمایشگاه را  انجام داده است. همچنین در طول برگزاری این نمایشگاه، ويدئو آرتی ساخته  فرید حامدی و با بازی  احسان صادقى عدل، نازنین دلشادیان نمایش داده خواهد شد. موسیقی این ویدیو آرت را داريوش تقى‌پور ساخته است. 

آنیما احتیاط و رهام صفوی نیز  صداگذاری این نمایشگاه را بر عهده خواهند داشت.

پیش‌تر گروه باخانه‌مان، در  آبان سال جاری رویدادی را با عنوان «خانه ندارد، خواب می‌بیند» برای بررسی آسیب‌های اجتماعی در خانه‌ سینما برگزار کرده بود

نمایشگاه چندرسانه‌ای «باخانه‌مان» از ۱۷ تا ۲۰ آذرماه در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =