خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم.

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز قاسمی A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    5 6
    سلام و عرض ادب جانباز ۳۰ درصدم با ۵۸ سال سن و ۲۸ سال سابقه بیمه با مدرک کارشناسی و دانشجوی ارشد. دو ساله که پیگیر بازنشستگی پیش از موعد با امتیاز جانبازی هستم. ولی سازمان متبوع شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز با درخواست بازنشستگی پیش از موعدم به بهانه نداشتن بودجه موافقت نمی کنه آیا می تونید کمکم کنید. دیگر توان روحی و جسمی برای ادامه حیات نمانده برام.
    • هموطن A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      0 0
      سلام جانبازان بالای 20درصد شامل سنوات ارفاقی هستند و شما می توانید از ان استفاده کنید و برای کارفرما بار مالی ندارد
  • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    5 1
    ترافیک تهران دیگر غیر قابل تحمل شده ، اگر می شود یک بار از شهردار تهران و مسئولین ذیربط بپرسید چه راهکاری دارند؟ چرا حداقل ساعت های کاری را جوری نمی چینند که ازدحام جمعیت به یکباره بوجود نیاید ، مثلا ادارات دولتی 8 ، بانک ها 8 و نیم، مدارس 7 و نیم .......و اینکه چرا حمل و نقل عمومی یک بار برای همیشه تقویت نمی شود و چرا خطوط بی ار تی و مترو اینقدر شلوغ است و فاصله بین حرکت آنها وجود دارد؟
  • یارایی IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    3 1
    با سلام خبر انلاین خواهشمند است بنویسید با توجه به کثرت عظیمی از انسانها که به عنوان دانش اموز در مدارس مشغول تحصیل هستند وامکان فرار در هنگام زلزله را ندارند و فاجعه بزرگی در مدرس اتفاق می افتد شهرداری واموزش وپرورش به مدارسی که دارای ساختمانهای ضعیف هستند اخطار نماید که با اجاره نمودن محل مناسب نسبت به انتقال دانش اموزان به این مکانها اقدام شود با تشکر
  • مروتی /ساکن جنوب شهر تهران GB ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    7 0
    اگه تهران 2میلیون موش داره، محل زندگی من توی خیابون سجاد راحت یه میلیون تا موش داره. هیچکسم به فکر نیست 137پیام منو ثبت نمیکنه و شهرداری منطقه 17هم که دم خونه مه، جواب سربالا میده. من بچه کوچیک دارم. خونه م همکفه . کوچه پر از موشه.. اگه موش بره توی خونه م و به بچه م آسیب بزنه چیکار کنم...
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    7 1
    سلام چرا هیچ نظارتی روی استخدام های دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین نیست هر کی با یه نامه از یه نفر میاد به عنوان نیروی شرکتی بعدش سر یک سال میشه قراردادی بعدش هم پیمانی این ظلم در حق ما ها که دنبال آزمون استخدامی هستیم نیست؟؟؟؟ اگه بخوایید میتونم اسم نفرات رو هم حتی بهتون بگم
  • بی نام A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    8 0
    مشکلی با دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت در ششعبه امیرآباد دارم. برای کارت ملی هوشمند ثبت نام کردم و در موعد مقرر برای ثبت اطلاعات مراجعه کردم. با وجود خلوت بودن به دلیل قطع سیستم ثبت احوال انشت نگاری انجام نشد و بسیار من و مردم دیگر معطل شدیم و کارمندان هیچ پاسخگویی نداشتند.
  • معصومي FI ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    23 0
    در پي حذف و جمع آوري خط اتوبوس از مبداء بلوار ارتش به مقصد پايانه شهيد بهشتي ، مسافران اتوبوس در خيابان پاسداران حدفاصل چهارراه پاسداران تا سه راه ضرابخانه و سيد خندان دچار مشكل شده اند و خط اتوبوسي جهت جابجايي مردم وجود ندارد و معبري به اين مهمي فاقد خط اتوبوس شده كه با اعتراض به 1888 اعلام نموده اند اين موضوع بنا به درخواست راهور جهت كاهش ترافيك صورت گرفته و بنا به درخواست راهور در دو سال قبل حذف خطوط اتوبوسراني صورت مي پذيرد كه اين موضوع در صورت صحت واقعاً جاي تعجب و شگفتي دارد و اين امر مغاير با سياستهاي نظام ، دولت و شهرداري در توسعه حمل و نقل عمومي بوده و جاي سئوال و بررسي از پليس راهور تهران بزرگ را دارد.