رئیس کل دادگستری استان قم با تأکید بر پیگیری مشکلات زندانیان و تکریم ارباب رجوع از سوی مسئولان مربوطه، گفت: زندانی در زندان یک امانت است و مسئولان مربوطه باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از قم، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در بازدید از بخش های مختلف زندان قم، اظهار داشت: حضور وملاقات چهره به چهره قاضی ناظر با زندانی، باعث رسیدگی سریع تر بر حل مشکلات خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان قم، افزود: حضور مسئولان قضائی و سازمان زندان ها در میان زندانیان، موجب می شود تا در صورت نیاز، موارد خاص به رئیس دادگستری، دادستان و دیگر مسئولین قضایی انعکاس داده شده و موجبات حل مشکلات زندانیان فراهم گردد.
حجت الاسلام و المسلمین خلیلی با تأکید بر این که زندانیان در زندان، یک امانت هستند، گفت: حبس بودن زندانیان جوان به علت جرائم انجام داده شده ناراحت کننده است و از این رو باید بعضی از آسیب های اجتماعی که موجب ارتکاب جرم در جامعه می گردد با جدیت ومدیریت پیگیری و پیشگیری گردد تا در نهایت موجب کاهش جمعیت کیفری و زندانیان باشیم.
در پایان رئیس دادگستری کل استان در ادامه از کانون اصلاح وتربیت قم بازدید و با زندانیان محکوم ومتهم به قتل و قصاص در این کانون، ملاقات چهره به چهره داشت.
وی همچنین در بازدید از بخش های دیگر زندان قم، به بند نسوان(زنان) رفت و ضمن ملاقات با زندانیان این بخش، پیگیر مشکلات شان شد؛ بازدید از دفتر نظارت زندان، بازدید از انبار تجهیزات نظامی زندان، بازدید از اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی و سایر مکان‌های ستادی زندان قم از دیگر برنامه های حجت الاسلام خلیلی بود.
حجت الاسلام تهامی مدیر کل زندان‌های استان قم در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان قم از بخش های مختلف زندان استان، گزارشی از اقدامات انجام شده در قسمت‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، یگان حفاظت وهمچنین انتقال کانون فعلی به مکان جدید و....، در زندان‌های استان ارائه کرد.
همچنین جعفری معاون قضایی وبرنامه ریزی دادگستری و کاظمی رئیس شعبه یک کیفری استان قم نیز در این برنامه حضور داشته و نقطه نظرات رئیس کل دادگستری استان قم در باب خدمات بهتر و تکریم ارباب رجوع را دریافت کردند.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =