انتقاد بازیگر پیشکسوت از وضعیت سینما/ دیگر اصراری به بازیگری ندارم

میزان نوشت: حسن اکلیلی گفت: من فکر می‌کنم که سینمای کمدی امروز ما اتفاق خوبی نیست و بیشتر شو است. این‌ها می‌خواهند با هر کاری و به هر قیمتی تماشاگر را به سینما بیاورند. ساختن فیلم بر اساس جوک‌ و لطیفه فیلم کمدی نمی‌شود.

حسن اکلیلی از کم کیفیت بودن پیشنهادات بازیگری خبر داد و اضافه کرد: من دیگر اصراری به بازیگری ندارم زیرا آثاری که این روزها تولید می‌شود چندان مردمی نبوده و توسط عده خاصی تولید می‌شود. پیشنهاداتی طی این دوران به من شده اما آنقدر جذاب نبوده که بخواهم همکاری با دوستان را ادامه دهم.

بازیگر سریال «پشت کوه‌های بلند» با تاکید بر توجه بیشتر به پیشکسوتان اذعان کرد: بالاخره در این دوران تجربه‌ای را کسب کرده ایم که آنها باید به دنبال ما بیایند و پیشنهاد بدهند و درست نیست که من بازیگر بخواهم برای نقش به دفاتر سینمایی بروم. متاسفانه جامعه از وضعیت پیشکسوتان هنری بی خبر است و هیچ نهادی هم خبری از پیشکسوتان نمی‌گیرد.

او خانه نشین شدن هنرمندان قدیمی را نامناسب خواند و افزود: ما شاهد این هستیم که بازیگری در سال 30 کار انجام می‌دهد در صورتی که بسیاری از بازیگران خانه نشین شده اند. باید سیستمی باشد که بررسی کند چرا برخی بازیگران هیچ فعالیتی ندارند. باید برای بازیگران با دانش و باتجربه ارزش قائل شد زیرا اینها سرمایه سینما هستند.

بازیگر سریال «هشت بهشت» حضور تکراری برخی بازیگران نقد کرد و ادامه داد: حضور متنوع بازیگران و استفاده از بازیگران قدیمی برای مردم هم جذاب‌تر است. بازی‌ها و بازیگران امروز به حدی تکرار شده که شما می‌توانید یک نقش واحد را در چندین اثر متفاوت ببینید. متاسفانه سیستم هنری ما مشکلات فراوانی دارد و همین باعث شده همه چیز بدون برنامه پیش برود.

اکلیلی سینمای کمدی امروز را سینمای گیشه دانست و خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم که سینمای کمدی امروز ما اتفاق خوبی نیست بیشتر شو است. اینها می‌خواهند با هر کاری و به هر قیمتی تماشاگر را به سینما بیاورند. ساختن فیلم بر اساس جوک‌ و لطیفه فیلم کمدی نمی‌شود.

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =