مدیر عامل نمایشگاههای دائمی استان از هماهنگی با فرمانداران استان جهت برطرف کردن مشکلات گذشته نمایشگاههای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،بابک درست با بیان اینکه حدود یک ماه است که مسئولیت شرکت نمایشگاه‌های دائمی را برعهده گرفته‌ام، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای تغییر نحوه برگزاری نمایشگاه‌های استان به لحاظ تخصصی و کاربردی خواهم کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان باید زیرساخت‌ها و سطح نمایشگاه‌ها را ارتقا دهیم، تا تولیدکنندگان به راحتی محصولات خود را به نمایش بگذارند.

بابک درست در گفت‌وگو ، با خبرنگاران اظهار کرد: در روند اجرای برپایی نمایشگاه‌های در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد معضلاتی به نام رانت وجود داشت که برای کاهش این معضلات لازم است که مجریان غیربومی نمایشگاه‌ها را برگزار کنند.

درست با بیان اینکه حدود یک ماه است که مسئولیت شرکت نمایشگاه‌های دائمی را برعهده گرفته‌ام، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای تغییر نحوه برگزاری نمایشگاه‌های استان به لحاظ تخصصی و کاربردی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه برای حذف رانت در نمایشگاه‌های دائمی استان و رسیدن به وضعیت مطلوب باید نمایشگاه‌ها بهینه شوند، گفت: برای بالا بردن کیفیت‌ سطح نمایشگاه‌ها نشست‌هایی با فرمانداران هر شهرستان در سطح استان برگزار کردیم، تا در صورت امکان تمامی مشکلات نمایشگاه‌ها برطرف شود و یا به حداقل برسد.

وی اظهار داشت: برخی از مجریان نمایشگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکرده، و مشکلاتی برای مشتریان به وجود می‌آورند؛ لذا با هدف رضایت‌مندی مشتری و ارائه خدمات بهتر از مجریان برگزارکننده نمایشگاه تضمین بانکی گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان تاکید کرد: برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی استان باید زیرساخت‌ها و سطح نمایشگاه‌ها را ارتقا دهیم، تا مجریان به راحتی محصولات خود را به نمایش بگذارند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =