پذیرش 13 واحد فناور جدید در مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان

در شش ماه نخست سال جاری، 13 واحد فناور پس از دفاع از ایده محوری خود توانستند در مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان پذیرش و فعالیت خود را آغاز نمایند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، دکتر محمد صادق ولی پور، مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان، با اعلام این خبر گفت: از این تعداد، 10 واحد فناور در دوره پیش رشد، دو واحد فناور در دوره رشد و یک واحد فناور در کانون شکوفایی و خلاقیت پذیرش شدند.
دکتر ولی پور با بیان اینکه چهار واحد فناور هم توانستند از دوره پیش رشد به دوره رشد ارتقا یابند افزود : واحدهای فناور پذیرفته شده در حوزه های مختلف برق و الکترونیک، مکانیک، شیمی، علوم انسانی، مهندسی مواد و IT فعالیت دارند .
دکتر ولی پور، حمایت از ایده هایی که قابلیت تجاری سازی دارند را در ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری بسیار مهم دانست و اظهار داشت : دانشگاه سمنان با حمایت های مادی و معنوی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش می نماید .
مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد : دانشجویان، فارغ التحصیلان و افراد دارای ایده می توانند جهت پذیرش، حمایت از طرح های خلاقانه و تجاری سازی ایده های نوآورانه خود به مرکز رشد فناوری دانشگاه مراجعه و یا با شماره تلفن 33337172- 023 تماس بگیرند.
یاد آور می شود ، هم اکنون 150 واحد فناور در دو مرحله پیش رشد و رشد در مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان مستقر و مشغول فعالیت هستند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =