ثبت آگهی در اینترنت برای توسعه کسب و کار

شاید در نگاه اول ثبت آگهی رایگان در شیپور صرفا موضوع نپرداختن هزینه در قبال انتشار آگهی را در ذهن شما تداعی کند، اما این قابلیت، ویژگی‌های مثبتی دارد که باعث می‌شود بهتر از آن استفاده کنید.

بی‌شک با نام شیپور به عنوان یک سایت نیازمندیها آشنا هستید که علاوه بر نسخه‌ی تحت وب، می‌توانید از اپلیکیشن آن نیز برای درج آگهی استفاده کنید و حتما پیش آمده که بارها و بارها از قسمت ثبت آگهی رایگان استفاده کنید.

شاید در نگاه اول عبارت ثبت آگهی رایگان یک معنی بیشتر نداشته باشد و تنها موضوع نپرداختن هزینه را ذهن شما تداعی کند. اما این قابلیت، می‌تواند به ویژگی‌های جذابی منتج شود که برای شما کاربردی خواهد بود. در ادامه‌ی مطلب با همراه باشید تا بهتر از شیپور به عنوان یک بستر عالی برای نیازمندیها لذت ببرید.

رایگان بودن درج آگهی، برای تمامی بخش‌های یک آگهی صدق می‌کند. در نتیجه می‌توانید با خیال راحت به ارائه‌ی توضیحات درباره‌ی آگهی خود بپردازید و از هر تعداد تصویری که خواستید استفاده کنید تا بتوانید خرید و فروش بهتری داشته باشید. همین ویژگی ساده باعث می‌شود برخلاف دیگر رسانه‌های پولی و ترس از محدود بودن فضا یا زمان، کامل و جامع آگهی خود را توصیف کنید.

از طرف دیگر فرض کنید قصد دارید چندین کالا را به فروش برسانید. به عنوان مثال می‌توان به زمان فروش لوازم خانگی یا فروش خانه همراه با لوازم برای مهاجرت اشاره کرد. دیگر نیازی نیست به دلیل نگرانی نسبت به پرداخت هزینه، همه را در یک آگهی درج کنید. ثبت آگهی رایگان اینجا یک بار دیگر به کمک شما می‌آید؛ چرا که علاوه بر درج آگهی به صورت کلی، می‌توانید برای فروش سریع‌تر و پیدا کردن مشتری‌های بیشتر، آگهی خود را جزءجزء کرده و هر کدام را در دسته‌بندی خود قرار دهید.

حال فرض می‌کنیم شما مشاور املاک نمایشگاه خودرو، تولیدی، کتاب فروشی یا یک فروشگاه لوازم خانگی دارید. اینجا هم می‌توانید با استفاده از ثبت آگهی رایگان در شیپور، هر کدام از آگهی‌های خود را جداگانه در دسته‌بندی مورد نظر ثبت کنید، تا نه تنها مدیریت بهتری روی درخواست‌ها و مشتریان آنها داشته باشید، بلکه هر زمان که خواستید با خیال راحت تنها آن آگهی را حذف یا به روزرسانی کنید. ضمن اینکه تعدد همین آگهی‌ها باعث تبلیغ کار شما در فضای وب شده و به رونق کسب‌وکارتان کمک می‌کند.

اکنون تصور می‌کنیم به هر دلیلی از جمله منصرف شدن از خرید و فروش کالای مورد نظر یا تغییر در شرایط آگهی، نیاز دارید برای مقطعی آگهی را حذف کرده یا آن را به‌روزرسانی کنید. در اینجا دیگر نیازی نیست نگران پرداخت هزینه‌ی اضافی باشید و هر تعداد دفعه‌ای که نیاز باشد می‌توانید بدون دغدغه آگهی را حذف کرده یا آن را به‌روزرسانی کنید تا نه تنها در مدیریت بهتر و آپدیت شیپور به همه کمک کنید، بلکه با درج آگهی جدید پاسخگویی بهتری داشته باشید.

یکی دیگر از نقاط مثبت رایگان بودن درج آگهی در شیپور این است که کاربران با خیال راحت هر تعداد آگهی که بخواهند درج می‌کنند و همین تعدد آگهی کمک می‌کند تا شیپور به یک مرجع غنی و مطمئن از انواع کالاهای نو و دست دوم مورد نیاز مردم تبدیل شود و در نتیجه به دلیل زیاد بودن کاربران، آگهی ثبت شده از سوی شما، زودتر از آنچه فکر کنید به نتیجه برسد. ضمن اینکه این موضوع در نتایج گوگل نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =