سید عباس دانایی فرماندار و رئیس ستاد اوقات فراغت از برگزاری بیش از 1090 برنامه در 153 پایگاه با مشارکت 14 دستگاه اجرایی در شهرستان سمنان در سال 96 خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان به ریاست سید عباس دانایی فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به همراه اعضا ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه سید عباس دانایی فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان با اشاره به اقدامات مطلوب پایگاههای اوقات فراغت در ارائه خدمات از برگزاری بیش از 1090 برنامه در 153 مرکز با مشارکت 14 دستگاه اجرایی در شهرستان سمنان خبر داد و خواستار برگزاری کلاس های اوقات فراغت در بخش های مختلف در طول سال شد.
دانایی شهر سمنان را به عنوان بزرگترین شهر استان و تنها شهرستان با اسکان ۹۴ درصدی جمعیت شهری در کشور دارای موقعیتی خاص نام برد و بر لزوم تعامل هر چه مطلوب تر دستگاهها در ارائه برنامه های اوقات فراغت تاکید نمود.
دانایی فرماندار سمنان با بیان رشد سالانه جمعیت دانش آموزی در شهرستان سمنان ، آموزش و پرورش را به عنوان بزرگترین خانواده جامعه نام رد و بر تعامل دستگاهها در واگذاری امکانات و ظرفیتها و پتانسیل های موجود در ارائه خدمات به دانش آموزان تاکید نمود.
وی با اشاره به وجود سه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان سمنان در ارائه برنامه های فرهنگی هنری ادبی از افزایش 16 درصدی بعضویت اعضا جدید در این مراکز در سال 96 خبر داد و بیان داشت شهرستان سمنان امسال میزبان برگزاری جشنواره منطقه ای بصورت کشوری خواهد بود

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =