قدردانی از برترین پژوهشگران دانشگاه سمنان

در روزهایی که با نام پژوهش نامگذاری شده از 35 نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه سمنان هم در مراسمی با حضور رئیس و دیگر مسئولان این دانشگاه قدر دانی شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، این پژوهشگران در رشته های مختلف علمی دارای بیشترین تعداد مقالات معتبر نمایه شده در پایگاههای علمی ، کنفرانس ها ، نشریات ، تاییدیه های علمی ، ثبت اختراعات ، طرحهای پژوهشی ، کتب منتشره و .... بوده اند معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان در این آئین از تولید 617 مقاله کنفرانسی معتبر ملی و بین المللی در یکسال اخیر توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد و گفت : در این مدت یک هزار و 71 مقاله هم تولید و در نشریات معتبر داخلی و خارجی منتشر شده است .
دکتر علی حقیقی اصل با بیان اینکه میانگین تولید مقاله نسبت به اعضای هیات علمی این دانشگاه که 370 عضو هیات علمی است مطلوب است افزود : بر این اساس به ازای هر عضو هیات علمی حدود سه مقاله تولید شده است .
وی در خصوص اختراعات ثبت شده به نام دانشگاه سمنان هم گفت : در سالیان اخیر 146 اختراع توسط اعضای هیات علمی و مخترعان دانشگاه سمنان به ثبت رسیده است .
دکتر حقیقی ادامه داد : واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان هم تا کنون توانسته اند ثبت کننده 156 اختراع باشند.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان تصریح کرد : از مجموع اختراعات ثبت شده 32 اختراع از سال 91 تا کنون توانسته اند تاییدیه علمی دریافت نمایند .
دکتر حقیقی اصل تعداد کتب منتشره در 9 ماهه امسال را 21 جلد کتاب اعلام کرد و گفت : مقالات علمی اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان زمینه ساز انتشار 17 مجله علمی در دانشگاه سمنان شده که از این تعداد 12 مجله دارای اعتبار علمی پژوهشی و یک مجله هم ISI است .
همچنین در این آئین از سامانه مدیریت پژوهانه اساتید دانشگاه سمنان هم توسط دکتر عباس هنر بخش رئوف رئیس دانشگاه و معاون پژوهشی و فناوری این دانشگاه رونمایی شد .
این سامانه به اعضای هیئت علمی این امکان را خواهد داد تا با مراجعه به آن از امتیاز پژوهشی، مانده پژوهانه، مانده حق التحقیق و ریز هزینه کرد و ... آن مطلع شوند .
همچنین اساتیدی که پژوهانه آنها شامل قرارداد گرنت است نیز می توانند نسبت به دریافت قرارداد خود اقدام نمایند .

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =