۰ نفر
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
رونمایی از رقیب خطرناک پرسپولیس

پرسپولیس و بادران روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال بادران یکی از تیم های خصوصی فوتبال ایران است که از ۲ سال پیش تشکیل شده و مدیران این تیم، آرزوهای بزرگی را برای تیم نارنجی پوششان در سر می پرورانند. آن ها که کارشان را از لیگ دو آغاز کردند و پس از عدم توفیق در صعود به لیگ یک، با خرید سهمیه تیم پارسه به لیگ دسته اول صعود کردند و در اولین فصل حضورشان در رتبه پنجم قرار گرفتند.

بادرانی ها که جمعه به مصاف پرسپولیس خواهند رفت، در اکثر شهرهای ایران هوادار دارند و برای بازی با پرسپولیس نیز قصد دارند هوادارانشان را از جای جای ایران به تهران بیاورند تا یاور تیم فوتبالشان در ورزشگاه آزادی باشند. آن ها هم اکنون در رده دوم لیگ دسته اول کشور حضور دارند و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌روند.

تیم بادران که به حکم قرعه در بازی امروز میزبان است،بلیت های این دیدار را به صورت اینترنتی به فروش رسانده و هواداران دو تیم می توانند از این طریق بلیت بازی جمعه را تهیه کنند.

محمد ربیعی سرمربی جوان تیم بادران هم برای تیمش در بازی امروز شانس قائل است و معتقد است که بازیکنان تیمش می توانند رویاهایشان را محقق کنند. سرمربی بادران همچنین اعتراف کرد که پرسپولیس یکی از بهترین تیم های آسیاست اما گفت که قصد ندارد مقابل این تیم اتوبوسی دفاع کند. اتفاقی که می تواند بر جذابیت های بازی بیفزاید.

بادران در مرحله قبلی پیکان را شکست داد و به دنبال این است که برای اولین بار در تاریخ دو ساله‌اش راهی مرحله بعدی شود.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =