جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: مردم به شایعاتی که پیرامون حضور افراد و گروه های تکفیری داعش در استان منتشر می شود توجه نکنند و از انتشار و بازگو کردن این گونه اخبار کذب خودداری کنند.

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: بعد از حادثه تروریستی تهران افراد مطالبی در خصوص وجود عناصر داعش در نقاط مختلف استان مرزی ایلام و دیگر استان های همسایه شایع شد که کاملا بی مبنا و عاری از صحت هستند.
وی تصریح کرد: با توجه به نفرت عمومی مردم از این گروهک ، دامن زدن به این شایعه ها چه در برخوردهای روزمره اجتماعی و چه شبکه های اجتماعی اینترنتی موجب تنش ذهنی و فشار روانی به افکار عمومی است.
طهماسبی تاکید کرد: تمام نقاط استان چون همیشه در زیر نگاه چشمان تیزبین نیروهای امنیتی و نظامی است و این نیروها کوچکترین تحرکات خرابکارانه و ترورویستی گروهک های تکفیری را زیر نظر دارند.
وی یادآور شد: با توجه به حوادث تروریستی تهران و به منظور افزایش ضریب اطمینان و یا پیگیری صحت و سقم برخی گزارش های رسیده، میزان گشت و کنترل خودروهای عبوری افزایش یافته است.
جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مردم بدون هیچ هراسی همچون همیشه به زندگی روزمره خود بپردازند و فریب مطالب بی پایه و اساس و کذب فضای مجازی را نخورند.
گفتنی است، روز 17 خرداد ماه سال جاری تعدادی از افراد وابسته به گروهک داعش با حمله مسلحانه و انتحاری به مجلس شورای اداری و حرم مطهر امام خمینی (ره) موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم بیگناه و بی دفاع شدند.
باوجود فقدان کامل زمینه مذهبی نفوذ گروهک داعش درایلام اما همجواری 430 کیلومتری این استان با کشور عراق به عنوان عامل شکلگیری چنین شایعه های تحلیل می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =