رونمایی وسپا از  موتورسیکلت الکتریکی جدید

دقیقاً 12 ماه پس از بیانیه وسپا در تلاش برای تولید یک اسکوتر تمام الکتریکی، این موتورسیکلت‌ساز ایتالیایی از وسپا Elettrica در نمایشگاه موتورسیکلت میلان پرده‌برداری کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،پیاجیو کمپانی مادر وسپا می‌گوید Elettrica محدوده حرکتی حدود 100 کیلومتری داشته و شارژ آن با خروجی برق معمولی حدود 4 ساعت طول می‌کشد. موضوع جالب اینکه پیاجیو اذعان کرده خریداران آینده تنها می‌توانند انتظار طول عمر 10 ساله باتری‌ها را داشته باشند. همچنین هزار بار شارژ باعث کاهش ظرفیت اصلی باتری به 80 درصد خواهد شد.

از نظر طراحی اسکوتر الکتریکی وسپا می‌توان گفت Elettrica سریعاً به عنوان محصولی از این کمپانی خاطره‌انگیز قابل شناسایی بوده و دارای رنگ بدنه نقره‌ای و جزئیات آبی روشن می‌باشد. مشتریانی که دنبال شخصی‌سازی بیشتر هستند می‌توانند 6 رنگ دیگر را انتخاب کنند. 

یک صفحه‌نمایش رنگی 4.3 اینچی TFT پیش روی موتورسیکلت‌سوار وجود داشته و تمامی اطلاعات مهم را نشان می‌دهد. این صفحه‌نمایش همچنین دارای بلوتوث بوده و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد گوشی خود را با اسکوتر هماهنگ کرده و پیامک و تماس‌های دریافتی را پاسخ دهند.

اندکی پس از ورود وسپا Elettrica به بازار نسخه هیبریدی با ژنراتوری بنزینی نیز وارد نمایندگی‌ها خواهد شد. این مدل Electtrica X نام داشته و برد آن به 200 کیلومتر می‌رسد.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    0 0
    این اسکوتر برای ایران ایده‌آل خواهد بود. البته اگر ....