پیوند آسمانی ۱۰۰۰ زوج جوان در جوار امامزادگان استان اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) جشن ازدواج ۱۰۰۰ زوج جوان در جوار حرم مطهر ۱۰ امامزاده جلیل القدر استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری به مناسبت سالروز پیوند آسمان حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و درباره ازدواج در اسلام اظهار داشت: شرع مقدس اسلام به ازدواج عنایت و تأکید فوق العاده ای دارد. به طوری که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) می فرمایند: ما بُنی بِناءً فی الإسلام أحبّ إلی الله عزّوجلّ من التّزویج «هیچ چیزی نزد خداوند محبوبتر از ازدواج نیست»

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در راستای ترویج زندگی به سبک اسلامی و با هدف ترغیب جوانان به سنت حسنه ازدواج در دین مبین اسلام با رویکرد ترویج ازدواج آسان با محوریت قرار دادن امامزادگان عظیم الشان که با هدف و رویکرد جذب خیرین نیکوکار جهت ایجاد وقف های جدید برای کمک به ازدواج زوج های جوان برنامه ریزی و ویژه برنامه ای را باعنوان جشن پیوند آسمانی در جوار حرم مطهر امامزادگان واجب التکریم اجرا می کند.

وی افزود: در همین راستا نیز اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با همکاری و مشارکت هیئت امنا بقاع متبرکه استان اصفهان در نظر دارد تا در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) جشن ازدواج ۱۰۰۰ زوج جوان در جوار حرم مطهر ۱۰ امامزاده جلیل القدر استان برگزار کند.

امیری تصریح کرد: در همین راستا و در جهت ایجاد فضایی مناسب برای حضور زوج های جوان مکانی همراه با سفره عقدی برای زوج ها در جوار حرم مطهر امامزادگان شاخص استان محیا شده است که این افراد می توانند به صورت رایگان از این مکان ها برای برگزاری جشن ازدواج خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از کلیه مردم خیر و نیکوکار دعوت می کنم تا با ایجاد وقف هایی در راستای کمک به ازدواج زوج های جوان اداره اوقاف و امور خیریه را در جهت ترویج این سنت حسنه یاری کنند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =