آسانسورها را باید سالم و دارای گواهی ایمنی به مردم تحویل داده و آن‌ها را توجیه کنیم که مشکلات بعدی آسانسورها برعهده دولت نیست بلکه همانند سایر شهروندان خود باید مشکلات بعدی را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان قزوین به نقل از پایگاه خبری ندای البرز  فریدون همتی در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین که صبح امروز در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع ۵۰۴ دستگاه آسانسور مورد نیاز برای مسکن مهر شهرک مهرگان، ۴۶۴ آسانسور نصب و راه‌اندازی شده است که از این تعداد ۳۱۹ دستگاه گواهی ایمنی دارد.
وی افزود: بقیه آسانسورها تا پایان سال جاری باید تعیین تکلیف شده و مشکلات مربوط به آن‌ها تا پایان فروردین ۹۶ برطرف شود.
استاندار قزوین اضافه کرد: آسانسورها را باید سالم و دارای گواهی ایمنی به مردم تحویل داده و آن‌ها را توجیه کنیم که مشکلات بعدی آسانسورها برعهده دولت نیست بلکه همانند سایر شهروندان خود باید مشکلات بعدی را برطرف کنند.
همتی ادامه داد: نیاز است جلسات توجیهی برای ساکنان مسکن مهر شهرک مهرگان برگزار شده و بحث آسانسور به صورت دقیق توضیح داده شود؛ اگر مردم در این زمینه توجیه نشوند هرگاه آسانسور خراب شود، می‌گویند دولت خوب نساخته است.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: باید رضایتمندی مردم را باید به حداکثر برسانیم و اجازه ندهیم این مسائل موجب نارضایتی آن‌ها شود.
استاندار قزوین گفت: همچنین سایر مشکلات مسکن مهر شهرک مهرگان باید احصا شود تا ظرف یک تا دو ماه آینده درصدد رفع آن‌ها برآییم زیرا مردم توقع دارند دولت نواقص مسکن مهر را برطرف کند بنابراین این خواسته مردم را باید به بهترین شکل ممکن پاسخ دهیم.
همتی بیان کرد: تا پایان فروردین ۹۶ تمام موارد باید احصا شده و تعیین تکلیف شود تا ساکنان مسکن مهر به تعادل نسبی برسد.
وی عنوان کرد: نظر نظام مهندسی در خصوص آسانسورهای مسکن مهر شهرک مهرگان معتبر است و اطمینان داریم نظام مهندسی برای آسانسوری گواهی صادر کند که مورد تأیید بوده و یا حداکثر اشکالات کمتری دارد.
استاندار قزوین اضافه کرد: شرایط شهرک مهرگان با سایر نواحی استان متفاوت است بنابراین باید وقت بگذاریم و شبانه‌روز تلاش کنیم تا مشکلات این شهرک برطرف شود.
همتی خاطرنشان کرد: در تعاونی‌های مسکن مهر هم اولویت با واحدهایی است که مردم ساکن بوده و مشکل دارند و وقتی مسکن مهر را به صورت کامل و با آسانسورهای ایمن به مردم تحویل دهیم، مشکلاتی که بعداً رخ می‌دهد، برعهده ساکنان آن است.
وی با بیان اینکه رسیدگی به مسکن مهر شهرستان آبیک باید با روال فعلی ادامه یابد، ادامه داد: در کنار رفع مشکلات مسکن مهر شهرک مهرگان بحث اطفا حریق این شهرک هم باید مورد توجه قرار گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =