«خبرجنوب» نوشت: تا پایان امسال تعداد باغهای خانواده شهر شیراز به 12 باغ افزایش خواهد یافت.

مديرعامل سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهرداري شيراز با بيان اين مطلب گفت: تاكنون 9 باغ خانواده در شهر شيراز به بهره برداري رسيده و در اختيار شهروندان قرار گرفته و تا پايان امسال نيز با افتتاح 3 باغ ديگر كه هم اكنون مراحل ساخت آنها در حال انجام است، تعداد باغ هاي خانواده در شيراز به 12 باغ خانواده افزايش مي يابد.

معصومي ادامه داد: در كنار افتتاح باغ هاي خانواده تاكنون 3 مسير سلامت نيز براي پيادهروي به بهره برداري رسيده كه در آخرين مورد، مسير پياده روي سلامت با عنوان «باغ بهشت» هفته گذشته افتتاح شد كه اين مسيرها مورد استقبال خانوادهها قرار گرفته است.

وي از افزايش پارك هاي عمومي تا پايان سال خبر داد و گفت: تا پايان سال بيش از 700 هكتار به فضاي پارك هاي شهر افزوده ميشود و به زودي چندين پارك بزرگ مقياس از جمله پارك هاي 580 هكتاري دراك، 70 هكتاري شهرك گلستان و 50 هكتاري مادر در كوشك ميدان به بهره برداري مي رسد و در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

وي ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضاي سبز شهر شيراز 5/22 متر است كه رقم مناسبي است و با رشد درختان پاركهاي جديد و در حال احداث، ميزان سرانه فضاي سبز شهر تا حدود زيادي افزايش مي يابد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =