مدیر عامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: بر اساس داده های آماری از هر سه نفر ساکن در مناطق شهری یاسوج یک نفر از تاکسی استفاده می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛ سجاد بهرامی روز دوشنبه در نشست مدیران شهری یاسوج افزود: بررسی ها نشان می دهند که دانش آموزان، کارکنان و خانواده ها به ترتیب بیشترین شمار استفاده کننده از ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی را تشکیل می دهند.

وی اظهار داشت: بر این اساس روزانه چهل هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل تاکسی در مناطق شهری یاسوج جا به جا می شوند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: هم اینک یک هزار و ۴۸ دستگاه تاکسی شناسنامه دار کار حمل و نقل شهروندان در یاسوج را به صورت شبانه روزی ​بر عهده دارند.

وی افزود: برای ارائه خدمات به شهروندان یاسوجی ۱۴ نقطه شهری به ایستگاه سواره رو و تاکسی اختصاص یافته و ۳۱ خط تاکسی فعال شده است.

بهرامی تاکید کرد:با این حال ناوگان تاکسیرانی بیشترین خدمات را در حوزه حمل و نقل درون شهری یاسوج بر عهده دارند.

وی به برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و گفت: کلاس های آموزشی برای آشنایی رانندگان تاکسی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تکریم شهروندان برگزار شده که ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی را به دنبال داشته است.

وی افزود: تقویت ناوگان تاکسیرانی، ارتقاء خدمات ویژه به شهروندان و نو سازی کامل ناوگان تاکسیرانی از جمله طرح های در دست اجرای این سازمان است.

شهر یاسوج ۱۴۰ هزار جمعیت دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =