با ۱۵ میلیارد تومان تمامی ۳۰۰ زندانی جرائم غیر عمد همدان آزاد خواهند شد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: 70 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد تا پایان ماه مبارک رمضان آزاد می شوند اما آزادی تمام 300 نفر زندانی غیرعمد همدان به 15 میلیارد تومان کمک مالی و اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ یدالله روحانی منش، در گفتگو با خبرنگاران با اعلام مطلب فوق افزود: بخشی از کمک‌های نقدی برای آزادی این افراد از طریق ستاد دیه به صورت قرض‌الحسنه و بخش دیگری از طریق وام تامین می شود اما این مبالغ جهت آزادی همه زندانیان غیرعمد کفایت نمی کند.

وی اظهار داشت: مسن‌ترین زندانی غیرعمد 72 سال و جوانترین آن 20 سال سن دارد.

روحانی منش با اعلام اینکه تنها یکی از زندانیان با 11 نفر فوتی در حادثه تصادف متهم به پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون تومان دیه است، گفت: سال گذشته 368 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با مبلغی بالغ بر 20 میلیارد و 500 میلیون تومان از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان برگشتند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 45 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با مبلغ بدهی 4 میلیاردو 460 میلیون تومان از زندان آزاد شدند.


مدیرعامل ستاد دیه استان همدان یادآور شد: کمک‌های اندک افراد جامعه می‌تواند گره‌های بزرگی از زندگی برخی خانواده‌ها که به ناخواسته در زندان به سر می‌برند باز کند.

وی از خیران و نیکوکاران خواست کمک‌های نقدی خود را به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد گرفتار در بند را به شماره حساب‌های ستاد دیه نزد سیبای بانک ملی 010632955001 و حساب جام بانک ملت 2030303037 واریز نمایند.

لازم به ذکر است، جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان در همدان با حضور خیران روز 29 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =