نمایشگاه مجازی خودرو (Car Virtual Showroom) از جمله سرویس‌های نوظهور و جدید در دنیای دیجیتال و وب است و مدت زمان زیادی نیست که از شکل گیری آن در کشورهای پیشرفته و صاحب سبک در صنعت خودروسازی همچون آلمان، فرانسه، ژاپن و دیگر کشورهای مطرح می‌گذرد.

هدف اصلی نمایشگاه‌های مجازی خودرو، در نظر گرفتن شرایط مخاطب و در واقع احترام به حق انتخاب کاربران متناسب با وقت آنها در فضای مجازی است. علاوه بر این، آسان نمودن بازدید از محصولات خودرویی و همچنین ایجاد ارزش افزوده برای علاقه‌مندان به خودرو و مشتریان بالقوه، از دیگر اهداف مهم نمایشگاه مجازی به حساب می آید.

کولئوس - خرید کولئوس

رنو به عنوان یکی از برندهای خودرویی معتبر، حدود یک سالی است که، در ایران برای اولین بار اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی محصولات خود کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی های نمایشگاه مجازی رنو علاوه بر ارائه حق انتخاب به مخاطب  برای  تعیین و ویرایش زمان نمایشگاه مجازی، ارائه خدمات آنلاین مانند چت آنلاین با کارشناسان رنو است. رنو بعد از تجربه ای موفق در برپایی نمایشگاه مجازی برای سدان لوکس و اروپایی خود یعنی رنو تلیسمان، این بار حدود یک ماهی است که نمایشگاه مجازی برای شاسی بلند خوش طرح و قدرتمند خود یعنی رنو کولئوس جدید را آغاز کرده است. نمایشگاه مجازی رنو کولئوس جدید از یک ویدئو بی بدیل و جذاب بهره می‌برد. در این ویدئو  بعد از معرفی طراحی ظاهری خودرو توسط یکی از مجریان خبره خودرویی به بررسی قابلیت های رنو کولئوس جدید در چهار اقلیم ایران در چهار فصل و آب و هوای متنوع ایران عزیزمان پرداخته شده است، تا هریک از قابلیت ها و امکانات این کراس اور اروپایی به صورت تخصصی مورد نقد و بررسی دقیق کاربران قرار گیرد.

رنو کولئوس - ماشین کولئوس

علاقه مندان به شرکت در نمایشگاه مجازی رنو کولئوس جدید می توانند با مراجعه به وب سایت این نمایشگاه بعد از کامل کردن اطلاعات خود زمان نمایشگاه مجازی خود را تعیین و یا در صورت دلخواه آن را ویرایش کنند. بعد از رزرو آنلاین، پیامک و ایمیل تایید ارسال می شود و در آخر بیست دقیقه قبل از برگزاری نمایشگاه پیامک یادآوری فرستاده می شود. در انتهای این نمایشگاه مجازی کاربران در صورت تمایل می‌توانند در نظرسنجی رنو شرکت کنند و نقطه نظرات خود در خصوص این نمایشگاه مجازی و همچنین کولئوس جدید را با رنو در میان بگذارند. 

   لینک ورود به نمایشگاه مجازی رنو

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679277