فرماندار صومعه‌سرا: پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای ایجاد رغبت میان تولیدکنندگان یک ضرورت است

فرماندار صومعه سرا در جلسه اشتغال و ساماندهی امور جوانان گفت : پرداخت تسهیلات کم بهره برای ایجاد رغبت میان تولید کنندگان یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی فرمانداری صومعه سرا ، مهندس فتح الهی در ستاد ساماندهی امور جوانان وکمیته اشتغال و سرمایه گزاری که ظهر امروز در محل فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک بمناسبت درپیش بودن عید سعید فطر و قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و ابراز گله مندی از بازی چند نفر از افراد احساساتی و نا مطلع در زمین دشمن با اهانت به رییس جمهور کشور ، گفت، همراهی همه ادارات و نهادها در بحث اشتغال میتواند مارا به نقطه روشنی که آرزوی هرکشوری است برساند.

وی از پتانسیل بالا و ظرفیت خوب شهرستان صومعه سرا سخن گفت و افزود اگر از این ظرفیت بخوبی استفاده نشود علاوه بر افزاش نرخ بیکاری ، مشکلات و معضلات اجتماعی و ناهنجاریها نیز افزایش خواهد یافت. فرماندار صومعه سرا حجم بالای ورود مسافرین به شهرستان صومعه سرا را بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دانست و تصریح کرد ؛ در گام اول میدان دادن به بخش خصوصی و حمایت از آن است.

فتح اللهی ضمن ابراز رضایت از تعامل و همراهی دستگاهها و ادارات شهرستان خاطر نشان کرد ؛ بحث بیکاری در ابتدا باید از ادارات پیگیری و رفع شود. وی نیاز حمایت فراگیر از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و کارآفرینی را ضروری دانست و اظهار داشت؛ کارآفرینان کشاورزی از حیث اینکه با حداقل امکانات و تسهیلات به بهترین شکل در ایجاد اشتغال و درآمد می کنند باید بیشتر دیده شوند.

فرماندار صومعه سرا پرداخت تسهیلات کم بهره برای ایجاد رغبت میان تولید کنندگان بویژه تولید کنندگان حوزه کشاورزی را یک ضرورت دانست و بیان داشت؛در قبال حمایت دولت از شرکت ها و کارخانه ها وارائه خدمات زیرساختی به آنها ، این مجموعه ها نیز موظف اند نیروی کار لازم را از همین شهرستان بکارگیرند . فتح اللهی در پایان تاکید کرد؛ همه ادارات آمار اشتغالزایی خود را به فرمانداری اعلام نمایند تا علاوه بر تجمیع این آمار ، بتوانیم با ایجاد تعادل میان افراد بیکار و فرصت های شغلی از این معضل بکاهیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =