تاکید منطقه شمال‌شرق بر حفظ محیط‌ زیست؛ با استقرار سیستم‌ مدیریت انرژی

با عنایت به تصمیم شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در خصوص استقرار سیستم مدیریت انرژی ISO50001، منطقه شمال‌شرق در راستای تاکید بر اهداف محیط زیستی خود گام برداشت

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ؛ این استاندارد الزامات یک سیستم مدیریت انرژی را برای تدوین و ایجاد یک خط مشی انرژی، تدوین اهداف خرد و کلان و طرح‌های اقدام مربوط به آن را مشخص می‌کند که در بردارنده الزامات قانونی و اطلاعات مربوط به مصارف انرژی است.
مدیر منطقه شمال‌شرق در همین رابطه گفت: هدف از تدوین و استقرار ISO50001 توانمندسازی سازمان‌ برای استقرار سیستم‌ها و فرآیندهای لازم در جهت بهبود عملکرد انرژی، شامل بازدهی، کاربری و مصرف انرژی می‌باشد.
قاسم عرب‌یارمحمدی اضافه کرد: اجرای این استاندارد به منظور هدایت سازمان برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، هزینه انرژی و دیگر موارد تاثیر گذار بر محیط زیست از طریق مدیریت نظام‌مند انرژی است.
وی با اشاره به اینکه استاندارد ISO50001 در تمامی سازمان‌ها صرفنظر از نوع، اندازه، شرایط جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگی کاربرد دارد؛ تصریح کرد: استقرار موفقیت آمیز این استاندارد بستگی به اهتمام، تلاش و همراهی در تمام سطوح و فعالیت‌های همکاران مستقر در تاسیسات و مراکز انتقال منطقه دارد/

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =