بزرگترین اورژانس غرب کشور در ملایر احداث می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با وجود خیران بزرگ ملایری، دیگر مسؤولان دغدغه زیادی در زمینه انجام کارهای بزرگی همچون ایجاد بزرگترین مرکز اورژانس کشور ندارند، و لذا مشکلات درمانی در ملایر روان‌تر از سایر شهرستان‌ها به سر انجام می‌ رسد.

به گزارش خبرآنلاین از ملایر ؛ محمدرضا عبادیان که در آیین افتتاح و بهره‌برداری از سه دستگاه پزشکی سی‌آر، استریل‌کننده و اکسیژن‌ساز در بیمارستان امام حسین (ع) ملایر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود:

خیران ملایری در حوزه بهداشت و‌ درمان این شهر تحولی بزرگ ایجاد‌ کردند و ‌باید به عنوان الگویی برای سایر شهرهای استان و‌ کشور مطرح‌ شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا می‌توان به آغاز عملیات اجرایی و احداث بزرگترین مرکز اورژانس غرب کشور در بیمارستان امام حسین (ع) از موقوفات سیف‌الدوله، احداث بیمارستان 96 تختخوابی خیرساز جوراب با پایه سوختگی و‌ روان‌پزشکی و ده‌ها پارامتر دیگر اشاره کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: ایجاد مرکز آنژیوگرافی در بیمارستان امام حسین (ع) یکی از مطالبات جدی مردم ملایر و نمایندگان شهرستان است که مجوز این طرح در سفر وزیر بهداشت و درمان به این شهرستان اخذ شده و در اولویت برنامه‌‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی همدان قرار دارد.

دکتر عبادیان با اشاره به فوق تخصصی کردن برخی از خدمات به ویژه دندانپزشکی در ملایر گفت: امیدواریم با کمک‌ خیران اقدامات مطلوبی در زمینه امور درمانی و‌ پزشکی شهرستان ملایر در آینده نزدیک ایجاد شود.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =