استقبال از اولین نمایشگاه اختصاصی توانمندی های ایران به مرکزیت مازندران در شهر ولگاگراد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، استقبال از اولین نمایشگاه اختصاصی توانمندی های ایران به مرکزیت مازندران در شهر ولگاگراد روسیه را مطلوب برشمرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،حسن خیریان‌پور در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های اقتصادی ایران به مرکزیت مازندران در ولگاگراد با بیان اینکه اولین نمایشگاه توانمندی‌های استان مازندران در ولگاگراد با استقبال خوبی از جانب بخش خصوصی و مسئولان استان ولگاگراد و هم شهر ولژسکی مواجه شد، افزود: طی چند مرحله نشست‌هایی با مسئولان استان ولگاگراد داشته‌ایم و مذاکراتی انجام گرفت و قرار بر این شد که یک کمیته کاری، مرکب از مسئولان دولتی، بخش خصوصی و بویژه اتاق‌های بازرگانی دو استان تشکیل گردد.
وی هدف از مذاکرات انجام شده و احصا ظرفیت‌ها را منتهی شدن به عقد قرارداد برشمرد و خاطرنشان کرد: متن تفاهم‌نامه‌ای نیز تنظیم شده که ما اکنون در حال بررسی متن آن هستیم و امیدواریم که تفاهم‌نامه امضا شود و تأکید ما بر این بوده است که مذاکرات به انعقاد قرارداد منتهی شود.
وی برگزاری نمایشگاه را در مجموع بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: هم افتتاحیه نمایشگاه خوب برگزار شد و هم مردم ولگاگراد از نمایشگاه استقبال کرده‌اند و مانعی که در بحث فروش در محل نمایشگاه نیز وجود داشته با صحبت‌های انجام شده برطرف شد و در مجموع این نمایشگاه می‌تواند اثرگذاری خوبی داشته باشد.
خیریان‌پور با بیان اینکه یکی از پیشنهادات ما، برگزاری سالانه این نمایشگاه بوده است؛ ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت‌های موجود، مناسبات دو استان مازندران و ولگاگراد افزایش یابد.
وی با اشاره ظرفیت‌های مختلف استان مازندران، بسیاری از این ظرفیت‌ها را مورد نیاز استان ولگاگراد برشمرد و افزود: استان ولگاگراد می‌تواند از این ظرفیت‌ها استفاده کند و متقابلا ما نیز می‌توانیم در رفع برخی از محصولات مورد نیازمان، از تولیدات این استان استفاده کنیم.
اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های اقتصادی ایران در ولگاگراد در 42 غرفه شامل محصولات تولیدی، فرش دستبافت، گل و گیاه، ادوات کشاورزی و غیره از صبح چهارشنبه آغاز به کار کرد و شامگاه شنبه به کار خود پایان می دهد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =