استاندار خوزستان به همراه تعدادی از مدیران کل و اصحاب رسانه از برخی محله های منطقه لشکر آباد اهواز از نزدیک دیدن کرد.

برخی ساکنان لشکر آباد در دیدار چهره به چهره با استاندار به بیان مشکلات خود پرداختند. آنها به برخی مشکلات این منطقه پرداختند و گفتند مشکل فاضلاب منطقه که بارها مصوب اما اجرا نشده است، فشار پایین آب شرب منطقه خصوصا در زمان های پرمصرف، رسیدگی به وضعیت محوطه ۹ هکتاری زمین های ورزشی، رسیدگی به بافت فرسوده منطقه لشکرآباد، رسیدگی به وضعیت پارک حجاب، رسیدگی به وضعیت ساماندهی متکدیان و امنیت منطقه خصوصا در فضاهای تاریک و وضعیت خیابان ابومسلم و حل شدن گره ترافیک.


استاندار خوزستان نیز پس از بازدید از محله های مختلف در نهایت در مسجد جامع این منطقه گزارشی از بازدیدش را ارایه کرد و گفت: منطقه لشکرآباد اهواز به علت قدمت و فرسوده بودن، با مشکلاتی از جمله عبور ریل راه‌آهن مواجه است که به یاری خدا درصدد هستیم تا در حد توان در جهت حل این مشکلات گام برداریم.  

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از خیابان انوشه منطقه لشکرآباد اهواز در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از بهبود وضع این خیابان اظهار کرد: این موضوع لازمه خیابان انوشه بود، زیرا مسافران زیادی به اهواز مراجعه می‌کنند و تقاضای بازدید و استفاده از این خیابان را دارند. بهبود وضع و ساماندهی این خیابان کار سنجیده‌ای بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه ساختار و نظام این خیایان شکل مرتب‌تری به خود گرفته است که جا دارد از همه عزیزانی که در این موضوع دخیل بودند و به توسعه و اشتغال این منطقه کمک کردند، تشکر کنم.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: چنین برنامه‌هایی برای توسعه بیشتر منطقه و استفاده بیشتر مردم و همچنین اشتغال بیشتر این منطقه و مناطق مشابه، بیشتر اجرا شود تا به نقطه عطفی در بحث خدمات شهری تبدیل شود.


نماز در کنار لشکر آبادی ها



استاندار طی سخنانی در مسجد جامع با ابراز خوشحالی از حضور در میان مردم منطقه لشکرآباد بیان کرد: لشکرآباد از جمله مناطق اصیل و اصلی شهرستان اهواز حساب می‌شود و قدمت آن به اندازه قدمت این شهرستان است و حتی می‌توان گفت که یکی از مظاهر شناخت اهواز، همین منطقه لشکرآباد است.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: با وجود این، متأسفانه این منطقه به علت قدمت و فرسوده بودن، با مشکلاتی از جمله عبور ریل راه‌آهن مواجه است. چرا که ریل موجود در این منطقه، یکسری انقطاع ایجاد کرده است که به یاری خدا درصدد هستیم تا در حد توان در جهت حل این مشکلات گام برداریم. این در حالی است که تاکنون دولت کارهایی در این زمینه انجام داده است. اما واقعیت این است که اقدامات انجام شده، کافی نبوده و لازم است در خصوص زیرساخت‌هایی نظیر فاضلاب، برق، آب، بهداشت، و امنیت منطقه، اقدامات مثمر ثمرتری انجام شود.

وی گفت: تا ۱۰ روز آینده، جلسه‌ای را با حضور مدیران کل این حوزه‌ها و نمایندگان این منطقه برگزار و مشکلات را بررسی خواهیم کرد و زمان مورد نیاز را نیز جهت حل مشکلات تعیین می‌کنیم، تا در نهایت وضعیت منطقه در حوزه‌های گفته شده به نحو احسن بهبود بخشیده شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =