ایمن‌سازی محل حادثه ریزش کوه در اهواز در حال انجام است

ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به حادثه ریزش کوه در کوی رمضان گفت: در حال حاضر عملیات آواربرداری همچنان به منظور پاکسازی و ایمن‌سازی محل ادامه دارد و به گفته‌های مردم محلی دیگر هیچ فردی در زیر آوار وجود ندارد.

مقصود حق‌شناس اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی اهواز و اعلام گزارش ریزش کوه روی دو باب منزل مسکونی واقع در کوی مجاهد در مجاورت کوی رمضان، در ساعت 6:49 دقیقه صبح، نیروهای ما به محل حادثه اعزام شدند. 
  
وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات امداد و نجات از سه ایستگاه آتش‌نشانی مجاور به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که یک صخره سنگ بسیار بزرگ از کوه سقوط و بر این دو باب منزل مسکونی سقوط کرده است و بلافاصله عملیات آواربرداری را با توجه به احتمال به ریزش کوه همزمان با تخلیه منازل مجاور این دو خانه حادثه‌دیده آغاز کردند. 
  
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: نیروهای امدادی در این حادثه، شش نفر را از زیر آوار خارج کردند که چهار تن از آنها مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند و دو کودک چهار ساله و حدود شش ساله نیز در این حادثه کشته شدند. 
  
حق‌شناس با بیان اینکه متاسفانه در حادثه امروز ما شاهد تجمع گسترده مردم بودیم، گفت: متاسفانه تجمع مردم موجب کندی در عملیات آواربرداری و امدادرسانی شد. از مردم می‌خواهیم که راه را برای عبور نیروها و خودروها ی امداد و نجات باز بگذارند. 
  
وی افزود: در حال حاضر عملیات آواربرداری همچنان به منظور پاکسازی و ایمن‌سازی محل ادامه دارد.

البته به گفته‌های مردم محلی دیگر هیچ فردی در زیر آوار وجود ندارد.  

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =