۰ نفر
۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از برگزاری دومین جشنواره انتخاب برترین برندهای صنفی استان مرکزی در اراک خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: استان مرکزی علاوه بر اینکه به عنوان استان صنعتی معروف است در حوزه تولیدات صنفی به ویژه در تولید پوشاک و تریکو، تولید انواع مبل‌های، تولید یراق‌آلات و ابزارسازی و تولید یخچال های صنعتی و غیره سرآمد هستند.

وی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل اینکه به موضوع برندسازی در تولید محصولات کمتر توجه شده است این محصولات خیلی نتوانستند جایگاه اصلی خود را در بازارهای داخلی و بین المللی پیدا کنند.

وی ادامه داد: اتاق اصناف استان مرکزی برای اولین بار برای توجه واحدهای صنفی تولیدی به موضوع برندسازی سال گذشته اقدام به برگزاری همایش برندسازی و تجلیل از برندهای برتر کرد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی بیان کرد: باتوجه به اینکه برگزاری اولین همایش تاثیرات خوبی درخصوص توجه به موضوع برندسازی در بین واحدهای تولید داشت قصد داریم امسال دومین دوره جشنواره انتخاب برترین برندهای صنفی استان مرکزی را برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره انتخاب برترین برندهای صنفی استان مرکزی در سال ۹۶ بهمن ماه امسال برگزار می شود، ادامه داد: واحدهای صنفی استان برای شرکت در این جشنواره تا تاریخ ۱۵ آذر ماه ۹۶ فرصت دارند از طریق سایت اتاق اصناف مرکز استان به نشانی www.arakasnaf.ir ثبت نام کنند.

زند با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری درخصوص برندسازی روی محصول می‌تواند موجب ایجاد اشتغال و درآمد برای خانوارهای استان شود، اظهار کرد: اگر خواهان اجرای اهداف اقتصادمقاومتی در کشور و به دنبال آن استان مرکزی هستیم، باید به موضوع برندسازی و تلاش تولیدکنندگان داخلی برای معرفی برندهای داخلی توجه جدی داشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با بیان اینکه اصناف تولیدی حلقه‌ای مهم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هستند، خاطرنشان کرد: در این راستا باید از کسب و کارهای کوچک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت شود تا تحول مد نظر مقام معظم رهبری در عرصه صنوف تولیدی و توزیعی و خدماتی محقق شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =