۰ نفر
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

پس از انتشار برخی اسکچ های طراحی به منظور برای به تصویر کشیدن تسلا مدل S شوتینگ بریک، هم‌اکنون نیلز ون روجی دیزاین برنامه‌های خود برای تولید این خودرو تا ماه مارس 2018 را اعلام کرد. این استیت تولید محدود مناسب خریدارانی است که به دنبال چیزی انحصاری‌تر از مدل X هستند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،ون روجی درباره پروژه جدید کمپانی خود می‌گوید:  بحث زیباشناسی این خودرو از طریق سه موقعیت طراحی تهیه ‌شده و در این میان نیز 16 تِم طراحی متفاوت وجود داشته است.

 ون روجی نمای جلوی تسلا مدل S را حفظ کرده اما نمای عقب به کلی دگرگون شده است. درحالی‌که خودروهای شوتینگ بریک معمولاً دارای دو درب هستند این پروژه همان طراحی چهار درب مدل S را حفظ کرده است. در بخش جانبی شاهد سقف سیالی هستیم که ادامه‌دار بوده و به بخش عقبی می‌رسد. پروفایل کلی خودرو حالت مناسبی داشته اما رندرهای سه‌چهارم نمای عقب واقعاً برجسته نشان می‌دهند. قوس‌های گلگیر باعث ایجاد ظاهر عضلانی‌تر شده‌اند.

درحالی‌که  ون روجی طراحی شوتینگ بریک را به خوبی روی این خودرو پیاده کرده اما کارهای مربوط به کوچ بیلدینگ این خودرو به شرکت RemetzCar سپرده شده است. این کمپانی تنها 20 نمونه از واگن جدید خود را خواهد ساخت و خریداران می‌توانند کابین آن را بر پایه علایق شخصی سفارشی‌سازی کنند. RemetzCar کاملاً با اصلاح تسلا مدل S آشناست زیرا قبلاً نیز نمونه‌هایی را دست‌کاری کرده است.

RemetzCar تنها موسسه‌ای نیست که تسلا مدل S را به فرم واگن تصور کرده است. برای مثال تیمی از مهندسان لوتوس، مک لارن و جگوار در حال کار بر روی پروژه مشابهی در بریتانیا هستند. همچنین طراحان دیگری نیز رندرهایی مجازی از این خودرو را منتشر کرده‌اند.

5454

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =