انتقاد شهروندان ماهشهری ازپنج روز اختلال در عرضه بنزین

تعطیلی دو جایگاه اصلی عرضه سوخت بنزین در بندرماهشهر از یکشنبه تاکنون موجب سرگردانی شهروندان برای تأمین بنزین خودروهایشان شده و ادامه این وضعیت انتقاداتی را متوجه مسوولان ومتولیان شرکت پخش و پالایش فرآرده های نفتی ناحیه بندر ماهشهر کرده است.

مسوولان شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی در بندرماهشهر در این هفته چندین بار برای رفع این مشکل قول مساعد دادند اما این معضل همچنان به قوت خود باقی است.

یک راننده ماهشهری گفت: از روز یکشنبه برخی جایگاه های سوخت در این شهرستان بنزین عرضه نمی کنند و علت این امر نیز مشخص نیست. 

محمد شریفی افزود: یکی از جایگاه داران در پاسخ به سوالات مکرر رانندگان اعلام کرد دو روز است که سوخت رسانان به دلایل مشکلات صنفی خود بنزین به جایگاههای سوخت نمی دهند. 

وی گفت: عرضه نشدن بنزین در جایگاههای سوخت این شهرستان مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده به عنوان مثال برخی رانندگان با استناد به این مشکل ،کرایه ها را افزایش داده اند .

یکی دیگر از شهروندان ماهشهری با انتقاد از ادامه این وضعیت خواهان اقدام مسئولان برای رفع این مشکل شد و گفت: تعطیلی این دو جایگاه اصلی باعث شده تقاضا برای بنزین در سه جایگاه دیگر عرضه کننده سوخت در این شهرستان به شدت افزایش یابد به طوریکه افراد در این هوای گرم باید ساعتها در صف بنزین باشند.

علی معمار افزود: تداوم این وضعیت از اول هفته تا حالا نشانه بی مسئولیتی و عدم توجه مسئولان شرکت پخش فراورده های نفتی در شهرستان ماهشهر به مشکلات مردم است .

فرماندار بندر ماهشهر نیز ضمن تایید وجود این مشکل وعده رفع مشکل کمبود بنزین دراین شهرستان را داد وگفت: با توجه به شروع به کار شرکت صاحب نشان تأمین کننده بنزین دو جایگاه سوخت مورد اشاره و تغییر ساختاری، این دو جایگاه در چند روز گذشته با مشکل کمبود بنزین مواجه شدند. 

منصور قمر افزود: با وجود تلاش های انجام شده متأسفانه کمبود بنزین در دو جایگاه سوخت شهر همچنان ادامه دارد که با پیگیری های مکرر انجام شده امیدواریم امروز یا حداکثر تا بعد از ظهر شنبه مشکل کمبود بنزین این جایگاه ها رفع شود. 

فرماندار بندرماهشهر اضافه کرد: با توجه به رایزنی های صورت گرفته مقرر شد شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی ناحیه ماهشهر ، خود تأمین کننده بنزین شرکت های صاحب برند باشد که در این صورت دیگر شاهد تکرار این معضل نخواهیم بود.

وی گفت: در صورت عدم همکاری لازم با این شرکت با توجه به عام المنفعه بودن موضوع برای تأمین رفاه مردم با متخلفین برخورد خواهیم کرد. 

قمر در پایان از تأمین بنزین یورو 4 در دو جایگاه سوخت بندرماهشهر خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده اقدامات اولیه برای تأمین بنزین یورو 4 برای دو جایگاه سوخت بندرماهشهر صورت گرفته است.

رئیس شرکت پخش و پالایش فرآرده های نفتی ناحیه بندر ماهشهر نیز در این زمینه به ایرنا وعده داد: کمبود بنزین در2 جایگاه سوخت ' پاسارگاد' و ' آپادانا' بندرماهشهر تا امروز یا روز شنبه رفع شود. 

محمود طاهری زاده با تأیید نبود بنزین در دو جایگاه سوخت این شهر افزود: با توجه به آغاز موضوع برندسازی شرکت های تأمین کننده بنزین جایگاه های سوخت در کشور،اولین شرکت صاحب نشان با تحت پوشش قرار دادن دو جایگاه سوخت پاسارگاد و آپادانا کار خود را شروع کرد که به دلیل تغییر ساختاری و مشکل سیستمی در چند روز گذشته برای تأمین سوخت این دو جایگاه با مشکل مواجه شدند. 

وی گفت: متأسفانه از روز یکشنبه هفته جاری در دو جایگاه سوخت شهر باکمبود بنزین مواجه بوده ایم که با وجود پیگیری های انجام شده در این رابطه و ارائه قول های مساعد برای رفع مشکل تا بعد از ظهر روز دوشنبه، اما این موضوع حل نشده است و امیدواریم با پیگیری های انجام شده تا عصر امروز یا با توجه به تعطیلی آخر هفته تا روز شنبه این مشکل حل شود. 

طاهری زاده افزود: خوشبختانه در شهرستان بندرماهشهر با کمبود بنزین مواجه نیستیم و ما تأمین کننده بنزین شهرستان های بخش جنوبی استان خوزستان و بخش جنوب غربی استان بوشهر نیز می باشیم.

رئیس شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی ناحیه بندرماهشهر پیشتر در گفت و گو با ایرنا علت کمبود بنزین دو جایگاه سوخت بندرماهشهر را اختلاف نظر میان رانندگان حمل سوخت و شرکت صاحب نشان عنوان کرده بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 702882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =