پیشنهادهایی برای ساختن شهر بهتر/ شهردار آینده تهران، نظرات مردم را جدی بگیرد

مخاطبان زیادی این روزها درباره بهتر شدن اوضاع مدیریت شهری در کلان‌شهرها، به خصوص تهران، کامنت پیشنهاد ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با تغییر در رویه 12 سال اخیر مدیریت شهری و آمدن چهره های جدید در شورای شهر و شهرداری، شهروندان هم احساس می کنند باید پیشنهادهای خود را برای بهتر شدن آینده زندگی شهری، بیان کنند.
بر همین اساس، مخاطبان زیادی در سرویس مشکلات شهری، پیشنهادهایی را برای بهبود وضعیت مدیریت شهری ارائه کرده اند که به نظر می رسد شهردار آینده به خصوص در تهران، می تواند از دل این پیشنهادها، موارد دندانگیر را اجرا کند و صد البته مواردی که کارشناسی شده هم نیست در بین این پیشنهاد به چشم می خورد.

ایجاد مسیر ویژه تاکسی
مخاطبی به نام علی علایی پیشنهاد داده مسیر ویژه تاکسی برای خطوط پرتردد ایجاد شود تا سرعت حمل و نقل عمومی در تهران افزایش یابد. او در این باره نوشته است: سلام برای رشد وپیشرفت رشته های ورزشی قهرمانی ازمربیان خارجی استفاده میکنیم . چرابرای امورمهمتری مانند اقتصاد وبانکداری وشهرسازی و... ازمربیان ومتخصصین خارجی استفاده نمیکنیم . مثلا وقتی معضل ترافیک رانمیتوانیم حل کنیم وعوارض وگرفتاریهای زیادی برای شهروندان درست میشود اعم ازالودگی هوا وصوتی واستهلاک وسایل نقلیه وبیماریهای مختلف و... چرا به این مهم نپردازیم باپرداخت هزینه ای کمترازیک مربی فوتبال ازمشاورین متخصص خارجی استفاده کنیم وملت رااز این مشکل نجات دهیم . پیشنهاد موقت اینجانب برای ترافیک ایجاد خط ویژه برای تاکسیها میباشد شاید تک سرنشینها تغییررویه بدهند وازوسایل نقلیه عمومی استفاده کنند وتاکسیها باسرعت مناسبتری مسافران رابه مقصد برسانند ودراوج ترافیک فراررابرقرار ترجیح ندهند.

جاده های فرعی بوستان چیتگر آسفالت شود
مخاطب دیگری خواسته خود را درباره آسفالت کردن جاده های فرعی بوستان چیتگر اینطور عنوان کرده: جاده های فرعی پارک چیتگر که تعداد زیادی خانوار در کنار آنها مینشینند همچنان خاکی است و با عبور خودروها خاک زیادی بلند شده و به سمت مردم نشسته میرود. چرا این جاده ها آسفالت نمیشوند؟

با افتتاح های نمایشی برخورد کنید
خواننده دیگری می گوید باید با افتتاح های نمایشی ایستگاه های مترو برخورد شود. او نوشته: با سلام ، چرا مسئولين با اين افتتاح نمايشي ايستگاه هاي مترو توسط شهردار تهران برخورد نميكند ، بسياري از خطوط نه تهويه درستي دارند ، نه قطار به اندازه كافي مي باشد و در ضمن برخي ايستگاه ها هم به خاطر افتتاح فوري و نمايشي حذف شده اند .

نصب عایق صوتی در جوار اتوبانها
مخاطبان به آلودگی صوتی هم توجه کرده اند. یکی از آنها نوشته: متاسفانه پیگیریهای عدیده از بابت نصب عایق صوتی در بزرگراه شهید چمران مدخل ورودی تونل توحید از شمال به جنوب. که دو مجتمع مسکونی زیتون 66واحدی و آرین 100واحدی با فاصله سه متری از جنب اتوبان که هم در معرض صدا و الودگی ناشی از خروجی تونل قرار دارند اقدامی صورت نپذیرفته است .


فراگیر شدن کارت بلیت در همه اتوبوسها

همچنین فراگیر شدن کارت بلیت در همه اتوبوسها، خواسته دیگری از سوی شهروندان است که یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم آن را بیان کرده. او نوشته: اتوبوس های خط شوش بهارستان و شوش میدان رسالت، هنگام عبور از چهارراه مولوی و خیابان مصطفی خمینی، دایما خارج از ایستگاه توقف می کنند تا مسافر سوارکنند. همچنین از آنجایی که استفاده از کارت بلیت در این خطوط اجباری نشده وقت مضاعفی هم از مسافرها تلف می شود.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =