اتو سرویس برزان با هدف مجموعه خدمات در تأمین و نگهداری انواع اتومبیل به شیوه ی مدرن ظهر امروز در کیلومتر ۱۰ جاده تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، ایمان مقدس، مدیر این مجموعه با اشاره به سطح پایین مراکز خدمات‌دهی مکانیکی تأکید کرد که این اولین مرکز ارائه خدمات با استانداردهای مدرن در گیلان است.

در این مرکز برای رانندگان در مدت زمانی که برای تعویض روغن یا تعمیرات ماشین خود در مکانیکی بسر می‌برند، امکانات رفاهی ویژه ای پیش‌بینی‌شده است.

مقدس به طرح باشگاه مشتریان اتوسرویس برزان اشاره کرد که با داشتن « برزان کارت» در ازای خدمات رانندگان به طور اعتباری شارژ می‌شود. او ادامه داد بخشی از طرح، مربوط به شرکت های بزرگی هستند که دارای ناوگان حمل‌ونقل محصولات خود هستند و آماده‌ی برون‌سپاری خدمات؛ که با انعقاد قرارداد و دریافت برزان کارت ها مجهز به پنلی می شوند که مدیران شرکت نظارت مستقیم بر تمام ریز خدماتی داشته باشند که برای یک ماشین صورت می‌گیرد.

از مجموعه‌های شناخته‌شده می‌توان به شرکت های:چی توز، دماوند، آناتا، به تک، شرکت حمل‌ونقل، شهدای گیلان، بستنی روز و پپسی نام برد که در این طرح شرکت کرده اند.

همچنین این مجموعه آماده همکاری با نهادهایی مانند: شرکت ها و سازمان‌ها اتوبوس‌رانی، شرکت نفت، شهرداری، ترابری و اداره راه خواهد بود.

استفاده از برزان کارت علاوه بر کاهش هزینه، مشتری را برای استمرار حضور در این اتوسرویس تشویق می‌کند.

مهران معادی، مسئول کمیته آفرود استان گیلان که از حامیان این طرح است در این نشست با اشاره به جایگاه گیلان در این رشته ورزشی بر مشکلاتی مانند هزینه‌های کاملا شخصی آفرودرها برای بهبود ماشین هایشان تأکید کرد.

معادی همچنین به فعالیت روبه رشد بانوان گیلانی در یک سال و نیم گذشته در این رشته ورزشی اشاره کرد که نیازمند حمایت‌های لازم دستگاه‌های مرتبط هستند.

او به قطعه زمینی که در اختیار این کمیته در مجموعه‌ی سردار جنگل، قرارگرفته نیز اشاره کرد که از لحاظ زیرساختی آماده برای برگزاری جلسات تمرین و مسابقات نیست. معادی ابراز امیدواری کرد با حمایت ارگانهای دولتی از پتانسیل ورزشکاران این رشته برای کسب جایگاه بالاتر در کشور تلاش شود.

مجموعه اتوسرویس برزان با زیربنای هزار متری آماده ارائه خدمات به شهروندان رشتی است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به اینستاگرام و کانال تلگرام این مجموعه مراجعه کنید:

@auto.service.barzan

telegram.me/BTSBARZAN

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =