باید از تمام ظرفیت های آذربایجان‌غربی و قومیت های مختلف برای توسعه استان بهره جست

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: باید از تمام ظرفیت های استان از جمله ظرفیت وجود اقوام مختلف برای توسعه استان بهره جست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، همایون هاشمی رئیس مجمع نمایندگان استان در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید استان گفت: تغییر و تحولات برای پویایی سیستم های مدیریتی لازم است و امروز شهریاری به‌عنوان یک چهره نام آشنا و آگاه به ساختار حساس و ژئوپلتیک آذربایجان غربی، جایگزین سعادت به‌عنوان یک استاندار آزموده و با تجربه می شود.
وی افزود: باید انتخاب استاندار جدید را به فال نیک بگیریم و مدیران استان باید با تمام ظرفیت ها، وی را در راه توسعه و پیشرفت استان یاری و همراهی کنند.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی تصریح کرد: استان از لحاظ داشتن منابع جزو استان های غنی کشور است طوریکه در جنوب استان به اندازه کل کشور منابع طلا و مس وجود دارد و دشت های مهاباد و میاندوآب و ... و شمال استان وضعیت بسیار مناسبی برای کشاورزی دارند و با این وضعیت بتوانیم تمام تلاش و ظرفیت ها را برای توسعه استان به کار گیریم.
هاشمی گفت: عقب ماندگی استان در این مدت به‌دلیل بی توجهی مرکز و سوء مدیریت بوده و امیدواریم با انتخاب استاندار جدید جناب شهریاری، آذربایجان غربی در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارد.
وی اضافه کرد: دریاچه ارومیه به عنوان یکی از مناطق مهم استان اکنون وضعیت نگران کننده ای دارد و استاندار جدید باید نگاه جدی ای برای احیای آن داشته باشد زیرا دریاچه ارومیه مشکلی فراملی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =