مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب کشور بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک با حضور گروه‌های سخت افزار، نرم‌افزار، دولت و بانکداری الکترونیک، امنیت، اتوماسیون اداری، موبایل و تبلت، هوشمند‌سازی، مراکز آموزشی و‌پژوهشی، ماشین‌های اداری، برق و‌مخابرات، اینترنت، شبکه و ارتباطات، رباتیک، بازی‌های رایانه‌ای، استارت‌آپ‌ها و رسانه‌های دیجیتال در سالن پارس محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان مرکزی و در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ مربع از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ مهرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی جهانمیرزایی افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از ۷۰ شرکت کننده برگزار میگردد و از ساعت ۱۶ الی۲۱ پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان می‌باشد. این نمایشگاه بزرگترین گردهمایی فعالان IT در استان مرکزی می‌باشد.
وی اظهار داشت: از جمله نکات مهم این نمایشگاه می‌توان به حضور نزدیک به سی و‌ پنج استارت‌آپ با رویکرد کسب و‌کار فناورانه اشاره کرد که برای اولین بار در چنین نمایشگاهی به رقابت خواهند پرداخت.
جهانمیرزایی افزود: یکی از ویژگیهای این نمایشگاه حمایت همه‌جانبه‌ی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، ‌دفتر فناوری اطلاعات و‌ شبکه‌ی دولت استانداری مرکزی است که با برگزاری بیش از بیست نشست تخصصی حامی رسمی برگزاری این نمایشگاه بودند.
شایان ذکر است این نمایشگاه نیز از روز دوشنبه ۲۴ لغایت جمعه ۲۸ مهرماه ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان می‌باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =