۰ نفر
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

ایرنا نوشت: شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد، سرباز فراری کره شمالی که به کره جنوبی گریخته و هنگام فرار چندین گلوله به بدن او اصابت کرده بود، زنده مانده است.

 پزشک جراح این سرباز روز سه شنبه در گزارش اختصاصی این شبکه تلویزیونی ازعمل جراحی وی گفت : این سرباز بیش از نیمی از خون خود را از دست داده و دچار شوک شده بود، بطوریکه رنگ صورت وی به آبی گراییده بود، یک مرحله بحرانی 30 دقیقه برای پایداری وضعیت وی از این حالت و سپس انجام عملی پنج ساعته انجام شد.

سی ان ان با پخش این تصاویر که در چند مرحله عمل جراحی برای نجات جان این سرباز فراری کره شمالی در مرکز درمانی 'آژو تروما' (Ajou Trauma Center) کره جنوبی صورت گرفت، گفت: وی درجریان فرار از منطقه صفر مرزی بین کره شمالی و کره جنوبی پنج بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، تلاش شد تا آنها از بدن وی خارج شود که به همراه آن ها یک کرم نیز از بدن وی بیرون آورده شد که نشان از سوء تغذیه شدید این فرد داشت.

سی ان ان گزارش داد: این سرباز فراری کره شمالی اکنون دربخشی از این مرکز درمانی و تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد و زمانی زیادی تا بهبودی کامل وی در پیش است.

به گزارش سی ان ان، سرباز فراری کره شمالی به نام 'او چونگ سونگ' (Oh Chong Song ) روز 13 نوامبر برابر با 22 آبان ماه با یک خودرو نظامی تلاش کرد تا از منطقه موسوم به 'منطقه مشترک نظامی' بین کره شمالی و کره جنوبی عبور کند، وی پس از پیاده شدن از خودرو و گریختن به سمت کره جنوبی ، توسط نیروهای کره شمالی مورد هدف قرار گرفت که از 40 گلوله پرتاب شده، پنج گلوله به بدن وی اصابت کرد.

نیروهای کره جنوبی با احتیاط و پس از گذشت 40 دقیقه از این ماجرا، با خزیدن به موضعی که این سرباز کره شمالی در آن مجروح شده بود او را دور ساخته و برای مداوای فوری با بالگرد به سئول اعزام کردند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
    7 22
    يك سناريوي باحال جور شد براي "جان سخت "6
    • بی نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
      37 3
      انسانیت هم خوب چیزیه
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
    7 0
    بعضی ها تو ایران حسرت کره شمالی رو می خورند.
  • بی نام GB ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
    8 0
    مرگ بر دیکتاتور