شهرداران چهارمحال و بختیاری کدهای درآمدی 117 گانه شهرداری ها را فعال کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعال کردن کدهای درآمدی شهرداری ها باید در دستور کار شهرداران استان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرکرد و شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ممیزی املاک شهری به عنوان یکی از کدهای درآمدی 117 گانه شهرداری ها می تواند منبع مالی مناسبی برای هر یک از شهرداری های 40 گانه استان باشد.
وی افزود: شفاف سازی در آمار، مشخص شدن بدهکاران حقیقی و حقوقی به شهرداری ها، محاسبه میزان مطالبات و تسریع در وصول مطالبات از مهمتریم مزیت های ممیزی املاک شهری محسوب می شود.
عباسی تصریح کرد: بهره مندی شهرداری ها از درآمدهای سرمایه ای، ارتقای درآمدهای خدماتی و تخصیص اعتبارات دولتی می تواند در بهبود شرایط شهرداری ها مؤثر باشد.
وی بیان داشت: شهرداری شهرکرد ورودی و خروجی های مرکز چهارمحال و بختیاری را طراحی و ساماندهی کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به منظور اجرای طرح های مدیریت شهری و ساماندهی ورودی ها و خروجی های شهرکرد از محل اعتبارات استانی کمک در نظر گرفته می شود.
وی عنوان داشت: شهرداری شهرکرد باید طرح های مهم خدماتی درآمدزا رابه منظور معرفی مرکز چهارمحال و بختیاری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را در الویت قرار دهد
عباسی اظهار کرد: تمرکز در امور مختلف مرکز چهارمحال و بختیاری و ارتقای وضعیت خدمات رسانی به مردم به همکاری استانداری، شهرداری، شورای اسلامی و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط در استان نیاز دارد.
وی ادامه داد: شهرداری مکان ومحلی، مردمی و خودکفا بوده که به منظور رفع مشکلات شهری باید در راستای ارتقای فرهنگ شهرنشینی تلاش کند.
گفتنی است، شهردار و هفت عضو شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را درباره چگونگی تسریع در دستیابی به شاخص های توسعه ای بخش های مختلف شهرکرد و استان ارائه کردند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =