فرمانده انتظامی بابلسر از کشف یک کیلوگرم تریاک از کیف دستی یک خانم در بابلسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،سرهنگ عباس فتحعلی پور امروز در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در بابلسر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پي کسب خبری مبنی بر فعالیت خانمی با عنوان سرکارگر در امر خرید و فروش موادمخدر در سطح بخش هادی شهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ضمن شناسایی متهم به تهیه و توزیع موادمخدر، این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.
فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر، خاطر نشان کرد: با شناسایی متهمه و نحوه فعالیت این فرد ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی قضائی و با همکاری و مشارکت عوامل پاسگاه انتظامی بخش هادی شهر در ساعت ۱۲:۳۰ امروز متهم را که با خودروی خطی از بابل به هادی شهر تردد می کرد پس از پیاده شدن از خودرو دستگیر و در بازرسی از داخل ساک دستی زنانه متهمه مقدار یک کیلو و پنجاه گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در ادامه گفت : مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.
فتحعلی پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه موارد مشکوکی ، با مرکز فوریت هاي پلیسي ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =