۰ نفر
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰

فرهاد اصلانی در مستند آبی به رنگ آسمان حضور خواهد داشت.

به گزار خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد اصلانی به مستند تاریخ باشگاه استقلال با نام جدید «آبی به رنگ آسمان» پیوست. این فیلم که پیش از این با نام «چهار فینال آسیا» با حضور همایون ارشادی جلوی دوربین رفته بود، توسط امیر رفیعی کارگردانی و تهیه می‌شود. اصلانی مهم‌ترین انگیزه خود برای حضور در این مستند را احترام به تمامی پیشکسوتان فوتبال از جمله ناصر حجازی عنوان کرده است. رفیعی پیش از این هم تهیه کنندگی مستند «من ناصر حجازی هستم» را بر عهده داشت.

فرهاد اصلانی درباره انگیزه خود از حضور در «آبی به رنگ آسمان» می‌گوید: «احترام به تمام پیشکسوتان فوتبال به خصوص بزرگان باشگاه استقلال تهران از جمله ناصر حجازی باعث شد تا در این اثر حضور داشته باشم. امیدوارم این فیلم کاری ماندگار شود و تاثیر به سزایی در فرهنگ سازی هرچه بهتر برای این رشته ورزشی پرمخاطب داشته باشد. حمایت از ساخت چنین آثاری باعث می شود تا جوانان بیشتر به نقش و اهمیت زحماتی که گذشتگان کشیده اند، پی ببرند.»

به جز فرهاد اصلانی، همایون ارشادی و سیامک انصاری از دیگر راویان این فیلم بوده اند و در آینده il چهره های مطرح دیگر سینما به «آبی به رنگ آسمان» اضافه خواهند شد. رضا یزدانی خواننده سرشناس که ضبط صدای راویان در استودیوی شخصی‌ او انجام می گیرد، ترانه تیتراژ پایانی این فیلم را می خواند.

در این مستند که خشایار الوند نویسنده مطرح سینما و تلویزیون، نگارش متن و رضا تاری وردی تدوین آن را انجام می دهند، بیش از هفتاد نفر از بزرگان باشگاه استقلال تهران هم حضور داشته اند. علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران، امیر رفیعی را در تهیه و تولید فیلم همراهی می کند و شهاب کاظمی از کارگردانان و مدیران شبکه نمایش خانگی به عنوان مشاور پروژه در این مستند حضور دارد.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =