تسنیم نوشت: مرجع تقلید شیعیان گفت: در نظام اسلامی اصل مردم بوده و برپا کردن یک معیشت قابل‌قبول، مهار بیکاری و تورم مهم‌ترین معضلاتی است که باید دولت نسبت به آن‌ها اهتمام داشته باشد.

آیت‌الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار رئیس سازمان برنامه‌وبودجه که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت، شغلی با برکت و بافضیلتی است که مسئولیت فراوانی نیز دارد و هراندازه که هم وسیع‌تر باشد ثواب و فضیلت بیشتری به‌همراه دارد.
وی گفت: انسان در زندگی خود مسئولیت‌های مختلف داشته که نخستین آن مسئولیت فردی و خودسازی است، مسئولیت دوم انسان مسئولیت اجتماعی است، همچنین مسئولیت شغلی نیز یکی دیگر از وظایف مهم انسان در طول زندگی است.
مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: در نظام اسلامی اصل مردم بوده و برپا کردن یک معیشت قابل‌قبول، مهار بیکاری و تورم مهم‌ترین معضلاتی است که باید دولت نسبت به آن‌ها اهتمام داشته باشد.
وی با بیان اینکه زلزله اخیر حادثه بزرگی بوده و باید به دنیا ثابت شود که ایران توانایی مدیریت بحران‌ها را در هر شرایطی داراست، افزود: عمده دشمن ایران آمریکا است و آن‌ها پایگاه‌هایی در منطقه ایجاد کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها عربستان سعودی است و سیاست ایران نیز کاملاً منطبق با تعالیم قرآن است و همیشه ایران در کنار مظلوم و در برابر ظالم خواهد بود.
استاد برجسته حوزه علمیه گفت: باید به تمام دنیا اثبات شود که ایران در راستای دوستی و وحدت گام برمی‌دارد و امثال عربستان در پی پرورش تروریست هستند.
وی تصریح کرد: همچنان که انقلاب فرزند حوزه بوده روحانی نیز فرزند حوزه است و باید در خدمت به مردم در عرصه‌های مادی و معنوی نهایت تلاش خود را انجام دهد و باید شرایط به نحوی تغییر پیدا کند که مردم تحول در عرصه‌های اقتصادی را درک کنند.
27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =