شرکت هواپیمایی قطر، از برنامه ویژه خود برای فروش بلیط در تمامی کلاس‌های پروازی‌اش رونمایی کرد.

در این برنامه که از روز ششم تا سیزدهم اردیبهشت ماه جاری اجرا خواهد شد، همه علاقمندان می‌توانند برای سفر به هر یک از 150 مقصدی که در شبکه پروازی این شرکت وجود دارند، برنامه‌ریزی کرده و برای سفرهایی که تا روز 31 خرداد 1396 انجام خواهند داد، از تخفیف‌های شگفت‌انگیز این برنامه بهره‌مند شوند.

مدیر ارشد بازرگانی هواپیمایی قطر، آقای اِهاب امین در مورد این برنامه فروش گفت: "باعث خوشحالیست ‌که می‌توانیم به مسافرین خود در سراسر دنیا، چنین طیف گسترده‌ای را برای انتخاب هر مقصدی ارائه کنیم. در این برنامه فروش جهانی، مسافران می‌توانند به راحتی مقصد بعدی سفرشان را با بهترین نرخ‌ها و در تمامی کلاس‌های پروازی این شرکت انتخاب کنند. به این ترتیب شرکت هواپیمایی قطر برای تمامی مشتاقان سفر در سراسر دنیا امکانی فراهم می‌کند تا برای سفر به بیش از 150 مقصدی که در شبکه‌ گسترده‌ خطوط هوایی قطر بیشترین امکان و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند."

به ترتیبی که در این برنامه مشخص شده، مبالغ کم نظیری برای تمام مقاصد این شبکه پروازی در نظر گرفته شده است؛ مقاصدی مانند لوس‌آنجلس با حداقل نرخ 2,400,000 تومان، پاریس با حداقل نرخ 1,200,000 تومان، پوکت با حداقل نرخ 2,900,000 تومان و گونگ‌جو با حداقل نرخ 3,800,000 تومان. برای استفاده از نرخ‌های ویژه این برنامه، مسافران باید به وب‌سایت هواپیمایی قطر به آدرس www.qatarairways.com/ir یا آژانس مسافرتی مورد نظر خود، مراجعه کنند.

گفتنی است به تازگی، شرکت هواپیمایی قطر از تازه‌ترین کلاس تجاری خود با عنوان QSuite در پروازهایش رونمایی کرده است. امکانات نوآورانه این کلاس تجاری، دستاورد‌ هواپیمایی قطر از تلاش‌هایش برای ارائه تجربه‌ای متفاوت از سفر است که با استانداردهای نوآورانه و جدیدی طراحی شده و به تازگی در نمایشگاه ITB برلین، به اصحاب رسانه و رهبران و پیشگامان صنعت سفر، معرفی شده است؛ سوییتی با قابلیت تغییر شکل صندلی‌ها که به دو، سه یا چهار مسافر اجازه می‌دهد تا یک فضای شخصی‌سازی شده و خصوصی برای خود داشته باشند. این طرح بدیع و منحصربه‌فرد به‌نوعی چهره‌ی صنعت هواپیمایی و سفر با کلاس تجاری را متحول کرده‌است. در رونمایی از QSuite اولین تخت ‌خواب دونفره در سرویس‌های پرواز تجاری جهان هم رونمایی شده که نوآوری برجسته‌ دیگری است که توسط این شرکت برای مسافران به ارمغان آورده شده است.

شرکت هواپیمایی قطر پیش از این و در سال 2016 میلادی، در رده‌بندی مؤسسه‌ی جهانی اسکای‌ترکس در میان خطوط پروازی جهان به عنوان دارنده بهترین کلاس تجاری انتخاب شد. به تازگی هم آشیانه مرکزی این شرکت یعنی فرودگاه بین‌المللی حَمَد، در رده‌بندی اسکای‌ترکس برای فرودگاه‌های جهان، رتبه ششم دنیا را کسب کرد و بهترین فرودگاه خاورمیانه لقب گرفت.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659162