درحالیکه در آلوده ترین روزهای آب و هوای تبریز، مسئولان دولتی، توصیه و امر و نهی شهروندان را اولویت کاری خود قرار داده اما خود با خودروهای شخصی و اداری در حال تردد هستند، امام جمعه تبریز برای انجام امورات روزانه خود، از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

به گزارش خبرآنلاین، از روز آغاز به کار حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در کسوت نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، توجه به امور فرهنگی اولویت فعالیت هایش قرار گرفته و بطوریکه به اعتقاد کارشناسان، حتی مسئولان فرهنگی نهادهای مختلف نیز در انجام وظایف خود به پای وی نمی رسند!

همین اقدامات نیز حجت الاسلام آل هاشم را به یک چهره مجبوب نزد عموم و حتی نخبگان علمی، فرهنگی و هنری تبریز و منطقه تبدیل کرده بطوریکه گفتار و کردارش از سوی رسانه های مختلف و حتی شبکه های اجتماعی رصد شده و بازتاب زیادی به همراه دارد.

در تازه ترین اقدام غافلگیر کننده امام جمعه تبریز، وی صبح امروز برای حضور در جلسه درس اخلاق ویژه طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عح) تبریز از تاکسی استفاده کرد.

آل هاشم همچنین پس از اتمام جلسه نیز با متروی خط یک تبریز به محل اقامت خود بازگشت؛ این درحالی است که مسئولان شهری و استانی بصورت نمادین از آن "دیدن" کرده و هرگز مورد استفاده‌شان قرار نگرفته است!

گفتنی است علی رغم آلودگی شدید هوای تبریز، هیچیک از مسئولان دولتی و شهری حتی برای شرکت در جلسات کمیته اضطرار آلودگی هوا، بصورت نمادین هم که شده از وسائط نقلیه عمومی استفاده نکرده و طبق معمول، به توصیه های همیشگی خطاب به مردم برای استفاده از حمل و نقل عمومی بسنده می کنند!

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =