بازدید سید عباس دانایی از چهار طرح اشتغال زا مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)

سید عباس دانایی فرماندار سمنان از اجرای بیش از 109 طرح اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)با اعتباری به مبلغ 15730 میلیون ریال از ابتدای سال 96 تا کنون در شهرستان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین سید عباس دانایی فرماندار سمنان در حاشیه بازدید از طرح های اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد ،ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) با بیان اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد امام خميني(ره) در خصوص اجراي طرحهاي خوداشتغالي و ايجاد فرصتهاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي نيازمند ، از پرداخت وام اشتغال مددجویان از منابع کمیته امداد و قرض‌الحسنه با سود تسهیلات زیر چهار درصد و بصورت بلند مدت خبر داد .
سید عباس دانایی فرماندار سمنان از اجرای بیش از 109 طرح اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)با اعتباری به مبلغ 15730 میلیون ریال با اشتغال بیش از 120 نفر از ابتدای سال 96 تا کنون در شهرستان سمنان خبر داد.
وی با تقدیر از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در شناسایی افراد مستعد و حمایت از آنان بیان کرد: حمایت از این افراد توسط کمیته امداد و سایر دستگاه ها باید بطور مستمر باشد و نباید پس از ارائه تسهیلات مددجویان به حال خود رها شوند.
دانایی یادآور شد : استفاده از ظرفیت شهرک صنعتی و خدماتی سمنان و سوله‌های شهرک صنعتی برای تأمین فضای مورد نیاز مددجویان برای ارائه طرح‌هایشان ضروری است .
دانایی توانمندسازی محرومین برای ایجاد اشتغال و کسب درامد مناسب را یکی از ارزشمندترین کارهای کمیته امداد برشمرد و گفت: این نهاد اجرایی با ارائه تسهیلات مناسب شرایط کار قابل قبولی برای جوانان مهیا می‌کند که این امر در ایجاد انگیزه و افزایش امید جوانان موثر است.
فرماندار سمنان در این بازدید از چهار طرح اشتغالزایی مددجویان سمنان بازدید کرد و مددجویان مهم‌ترین مشکلات خود را که عمده آن در بحث بازار فروش محصولات و بازار کار بود، مطرح کردند

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =