ایسنا نوشت: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی ‌شاپور اهواز از اعزام 44 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان البرزی به بیمارستان‌های گلستان و بقایی خبر داد.

دکتر مهران ورناصری با اشاره به وقوع تصادف و واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان دختر استان البرز در محور سوسنگرد - بستان که عصر امروز رخ داد، اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه چهار نفر در دم جان باختند. اکنون تعداد دقیق مصدومان این حادثه مشخص نیست و در این زمینه در حال جمع بندی هستیم.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع این حادثه سریعا به سه بیمارستان در اهواز اعلام آماده‌باش شد که با ارزیابی شرایط تصمیم گرفتیم مصدومان این حادثه به دو بیمارستان بقایی و گلستان اعزام شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: تاکنون 44 نفر از مصدومان این حادثه به دو بیمارستان بقایی و گلستان اعزام شده‌اند که از این تعداد 14 مصدوم که تقریبا 10 دانش‌آموز و بقیه از رانندگان یا کادر فنی یا مربی هستند با اعزام به بیمارستان گلستان تحت درمان قرار گرفته اند.

ورناصری ادامه داد: همچنین از مجموع این 44 مصدوم، 30 مصدوم شامل 27 دانش‌آموز و سه معلم یا مربی به بیمارستان بقایی اعزام شده‌اند.

وی‌ با اشاره به آخرین روند فرآیند درمان مصدومان این حادثه عنوان کرد: از مجموع 44 مصدوم این حادثه که به بیمارستان‌های اهواز اعزام شدند، تنها حال سه مصدوم که هم‌ اکنون در بیمارستان گلستان هستند، وخیم است و بابت حال آن‌ها نگرانی وجود دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: بابت وضعیت 31 مصدوم دیگر نگرانی وجود ندارد و اقدامات درمانی لازم برای اکثر این مصدومان تماما انجام شده است و تنها به منظور حصول اطمینان از سلامت جسمی این مصدومان، آن‌ها را در بیمارستان نگه داشته ایم.

ورناصری با شاره به حضور کلیه‌ کادرهای تخصصی پزشکی در بیمارستان‌های بقایی و گلستان در پی وقوع این حادثه، گفت: اکنون روند درمان مصدومان این حادثه به خوبی در حال انجام است.

اسامی 14 مصدوم اعزامی حادثه اتوبوس راهیان نور به بیمارستان گلستان اهواز

قائم مقام حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اسامی مصدومان اعزامی حادثه اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان البرزی به بیمارستان گلستان اهواز را اعلام کرد.

دکتر رمضان احدی با اشاره به حادثه برخورد اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان دختر استان البرز با یک دستگاه وانت تویوتا در محور سوسنگرد-بستان، اظهار کرد: تاکنون 14 مصدوم از مجموع مصدومان این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شده‌اند که تقریبا 10 تن از آن‌ها دانش‌آموز هستند.

وی در ادامه اشاره اسامی این 14 مصدوم را به شرح زیر اعلام کرد:

1. فرهانه توده روستا

2. زهرا امام قلی

3. بهنوش توده خرمن

4. فائزه کشاورز

5. حدیث روزبان

6. زهرا شکری

7. مریم ملکی

8. سمیه حنیفی

9. ثریا حسینی

10. داود سردشتی

11. حسن حمادی

12. افشین حمادی

13. فاطمه شهبازی

14. فاطمه شماخی

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =